جهاد تبیین از موثر ترین راهکارها در مقابله با جنگ ترکیبی و شناختی دشمن است

حجت الاسلام شجاعی امام جمعه زرند در جمع ورزشکاران شهرستان زرند گفت : امروز کشور ما با جنگ ترکیبی و شناختی دشمن مواجه است تا با استفاده جنگ ترکيبي به آرزوي خود در ضربه زدن به نظام اسلامي دست يابند. به گزارش فت فتواز کرمان :حجت الاسلام مهدی  شجاعی امام جمعه زرند در جمع ورزشکاران […]

حجت الاسلام شجاعی امام جمعه زرند در جمع ورزشکاران شهرستان زرند گفت : امروز کشور ما با جنگ ترکیبی و شناختی دشمن مواجه است تا با استفاده جنگ ترکيبي به آرزوي خود در ضربه زدن به نظام اسلامي دست يابند.

به گزارش فت فتواز کرمان :حجت الاسلام مهدی  شجاعی امام جمعه زرند در جمع ورزشکاران شهرستان زرند گفت : امروز کشور ما با جنگ ترکیبی و هیبرید دشمن مواجه است، افزود: جهاد تبیین که کلیدواژه فرمایشات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) است از موثرترین راهکارها در مقابله با جنگ ترکیبی و شناختی دشمن به شمار می رود.

امام جمعه زرند در این همایش با اشاره حوادث چند وقت اخير کشور و برنامه دشمنان براي ضربه زدن به انقلاب اسلامي، بيان داشت: دشمنان به دنبال موج سواري و بهره‌برداي از اعتراضات لايه‌هايي از جامعه ايران هستند، تا با استفاده جنگ ترکيبي به آرزوي خود در ضربه زدن به نظام اسلامي دست يابند.

وی با تأکيد بر مقابله مبنايي با جنگ ترکيبي دشمنان، خاطرنشان کرد: در قالب جهاد تبيين و با بيان واقعيت‌ها و دستاوردهاي انقلاب اسلامي به شکل هنرمندانه، به خوبي مي‌توان اهداف و زواياي مختلف جنگ رسانه‌اي دشمنان را براي مردم شناساند و همچون گذشته آنان را ناکام کرد.

حجت الاسلام شجاعی هدف دشمنان از ایجاد فتنه و آشوب‌های اخیر در کشور تضعیف نظام اسلامی و ناامید کردن مردم از توانمندی‌های ایران اسلامی دانست و افزود: راه‌ مقابله با آن  جهاد تبیین و بیان و بازگو کردن واقعیت‌های برای جامعه به ویژه جوانان است.

فرماندار زرند نیز با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری شهید سلیمانی در مورد مسئله حجاب اذعان داشت: اتفاقات اخیر کشور اصلا مسئله حجاب نبود و دشمن دنبال این بود تا فضایی که در سوریه بوجود آورده در ایران نیز بوجود بیاورد که این فتنه نیز باز هم با هوشیاری و بصیرت مردم شکست خواهد خورد.

وی  ایجاد فضای یاس و ناامیدی و بی اعتمادی در جامعه برای ناکارآمد نشان دادن نظام را توطئه جدید دشمن برای دستیابی به اهدف خود بیان کرد و گفت: استفاده از ظرفیت سمن‌ها و هیئت های ورزشی در موضوع جهاد تبیین امری ضروری است.

در ادامه دکتر سلطانی نژاد مدرس دانشگاه به بیان اهمیت و شیوه های جهاد تبیین پرداخت.

همایش جهاد تبیین ویژه هیئت های ورزشی و سازمان های مردم نهاد با حضور حجت الاسلام شجاعی امام جمعه زرند، سید رضا حسینی نژاد فرماندار، مهران ابراهیمی رئیس اداره ورزش و جوانان و بهزاد حسن زاده رئیس مجمع سازمان های مردم نهادبه همت بسیج جامعه ورزشکاران سپاه شهرستان زرند  در محل سالن سینما آزادی شهر زرند برگزار گردید.




جهاد تبیین از موثر ترین راهکارها در مقابله با جنگ ترکیبی و شناختی دشمن است

منبع: خــبرگزاری بســیج
? جهاد تبیین از موثر ترین راهکارها در مقابله با جنگ ترکیبی و شناختی دشمن است