جنگ افروزی وشرارت در ذات آمریکا

امام جمعه کرمان گفت: علت این جنگ‌های منطقه شرارت‌های آمریکا است، آمریکا از زمان تاسیس، آدمکشی و جنگ افروزی در ذاتش وجود داشته است. به گزارش فت فتو، نماینده ولی فقیه در استان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان گفت: مواضع جمهوری اسلامی ایران در قبال جنگ روسیه و اوکراین مشخص است و ما […]

امام جمعه کرمان گفت: علت این جنگ‌های منطقه شرارت‌های آمریکا است، آمریکا از زمان تاسیس، آدمکشی و جنگ افروزی در ذاتش وجود داشته است.

به گزارش فت فتو، نماینده ولی فقیه در استان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان گفت: مواضع جمهوری اسلامی ایران در قبال جنگ روسیه و اوکراین مشخص است و ما هر جنگی را که در آن مردم قتل عام شوند ، بر نمی‌تابیم.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی افزود: در خصوص این بحران اکراین باید به فرمایش مقام معظم رهبری توجه داشت که فرمودند: حکومت اوکراین دچار وابستگی و خودفروختگی به غرب است.

امام جمعه کرمان گفت: چرا باید برخورد جامعه جهانی با مسئله یمن و اوکراین متفاوت باشد و در این بین باید به موضوع دیگری نیز توجه داشت و آن اینکه حکومت اوکراین پشتوانه مردمی ندارد و به همین دلیل شهر هایش به سرعت سقوط می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با گرامیداشت آغاز هفته احسان و نیکوکاری، آغاز هفته منابع و درختکاری، آغاز ماه شعبان و مناسبت‌های این ماه را گرامی داشت و گفت: ماه شعبان ماه آماده شدن برای مهمانی خداوند است و به همه مردم توصیه کرد به مستحبات این ماه توجه کنند.

وی با اشاره به فرا رسیدن روز جانباز و روز پاسدار افزود: نیرو‌های مسلح ما به پشتوانه مردم همواره امنیت را برای کشور به ارمغان آورده اند و در این بین سپاه پاسداران فرزند انقلاب و از دل مردم و انقلاب است که همواره پرچم دفاع از مظلوم را بلند کرده و از همان بدو فعالیت در همه عرصه‌ها با بهره گیری از دو مربی مدبر یعنی امام راحل و رهبر معظم انقلاب با بهره گیری از آموزه‌های دین به دفاع از ارزش‌های انقلاب پرداخته است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان هم در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه کرمان گفت : انقلابی‌گری از مولفه‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده و رسالت سپاه حفظ انقلاب و پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

سردار معروفی با بیان این مطلب که سپاه در کنار مردم است و در انجام ماموریت‌های خدمت‌رسانی به مردم زمان و مکان نمی‌شناسد گفت: سپاه معامله گر و محافظه کار نبوده و بر روی اصول انقلاب اسلامی با کسی معامله نمی‌کند.

امروز همچنین به مناسبت هفته منابع طبیعی و درختکاری ۴ هزار اصله نهال درخت از نوع کاج، سرو و اکالیپتوس بین نمازگزاران توزیع شد.

 




جنگ افروزی وشرارت در ذات آمریکا

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? جنگ افروزی وشرارت در ذات آمریکا