جنوب کرمانی‌ها به «آرتین» نامه می‌نویسند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان از برگزاری پویش دل‌نوشته جنوب کرمانی‌ها به آرتین خبر داد. به گزارش فت فتو از جیرفت، بهرام مسلمی‌مهنی با محکوم کردن حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ و گرامیداشت ۱۳ آبان روز دانش‌آموز اظهار کرد: بسیاری از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه جنوب استان کرمان پس از حادثه […]


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان از برگزاری پویش دل‌نوشته جنوب کرمانی‌ها به آرتین خبر داد.

به گزارش فت فتو از جیرفت، بهرام مسلمی‌مهنی با محکوم کردن حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ و گرامیداشت ۱۳ آبان روز دانش‌آموز اظهار کرد: بسیاری از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه جنوب استان کرمان پس از حادثه تروریستی شیراز با هنر و قلم خود نسبت به اتفاقی که برای آرتین و شهدای عزیز این حادثه تروریستی رخ داد، واکنش نشان دادند.

وی با بیان اینکه  نقش دانش‌آموزان در این برهه حساس که دشمن بر روی این قشر سرمایه‌گذاری‌های وسیعی انجام داده است چشمگیر است، گفت: به‌منظور تکریم این جانباز خردسال و فرزند شهید حادثه تروریستی شیراز و هم‌چنین فرارسیدن روز دانش‌آموز، پویش «دل‌نوشته‌ای به آرتین» برای دانش‌آموزان و مردم جنوب استان راه‌اندازی شده است .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان تصریح کرد: مردم و دانش‌آموزان جنوب استان کرمان می‌توانند دل‌نوشته‌های خود را برای شرکت در این پویش به شماره ۰۹۱۳۹۴۰۵۷۱۸ در فضای مجازی(ایتا و روبیکا) ارسال کنند..

 مسلمی‌مهنی با بیان اینکه به ۱۰۰ اثر برگزیده این طرح جوایزارزشمندی تعلق خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: به ۲۰ نفر اول جوایز نقدی و به ۸۰ نفر نیز هدایای غیر نقدی تعلق خواهد گرفت و نفرات برگزیده طی مراسمی با حضور مسؤولان فرهنگی جنوب معرفی و تقدیر خواهند شد

انتهای پیام/۳۷۶۳/ب 





جنوب کرمانی‌ها به «آرتین» نامه می‌نویسند

منبع: فــارس
? جنوب کرمانی‌ها به «آرتین» نامه می‌نویسند