جنوب و جنوب‌غرب استان کرمان سیلابی می‌شود

نذیر کرمان/کرمان رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان برای روزهای پنجشنبه و جمعه در مناطق جنوبی و جنوب غربی استان هشدار سیل داد و گفت: احتمال وقوع صاعقه و بارش تگرک در مناطق مستعد در روزهای پایانی هفته دور از انتظار نیست. حمیده حبیبی در گفت‌وگو با نذیر کرمان درباره وضعیت جوی استان […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان برای روزهای پنجشنبه و جمعه در مناطق جنوبی و جنوب غربی استان هشدار سیل داد و گفت: احتمال وقوع صاعقه و بارش تگرک در مناطق مستعد در روزهای پایانی هفته دور از انتظار نیست.

حمیده حبیبی در گفت‌وگو با نذیر کرمان درباره وضعیت جوی استان کرمان در روزهای پایانی هفته بیان کرد: هشدار سطح نارنجی برای روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری صادر کرده‌ایم.

او با بیان این مطلب که بارش‌ها در بیشتر نقاط استان خواهد بود، ادامه داد: مناطق جنوبی و جنوب غرب استان از جمله اطراف بافت، رابر، ارزوئیه و فاریاب بیشتر تحت تأثیر سامانه بارشی قرار دارند و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها و آبگرفتگی زیاد است.

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان افزود: طبق آخرین نقشه‌های هواشناسی بارش‌ها در شهر کرمان زیاد نخواهد بود و برخی محله‌های شهری بارندگی دارند.

او وزش تندبادهای لحظه‌ای همراه با این ناپایداری‌ها را دور از انتظار ندانست و بیان کرد: دمای استان روند کاهشی دارد اما زیاد محسوس نخواهد بود. 

انتهای پیام




جنوب و جنوب‌غرب استان کرمان سیلابی می‌شود

منبع: ایـسنا
? جنوب و جنوب‌غرب استان کرمان سیلابی می‌شود