جنس بسیج یعنی نقش‌آفرینی در چالش‌ها؛‌ اختلاف‌افکنی بین شیعه و سنی خیانت به کشور است

جانشین فرمانده سپاه ثارالله گفت: هر فرد یا گروهی که گامی در راه تفرقه و ایجاد خلل در وحدت مردم بردارد، قدم در راه خیانت و آسیب رساندن به جامعه برداشته است. به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان؛ ناصر بهروز در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار حجازی که به میزبانی سپاه فهرج برگزار شد، […]

جانشین فرمانده سپاه ثارالله گفت: هر فرد یا گروهی که گامی در راه تفرقه و ایجاد خلل در وحدت مردم بردارد، قدم در راه خیانت و آسیب رساندن به جامعه برداشته است.

به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان؛ ناصر بهروز در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار حجازی که به میزبانی سپاه فهرج برگزار شد، با اشاره به برکات و ثمرات انقلاب اسلامی بیان کرد: مردم ما چه شیعه و چه سنی با همه وجود عاشق نظام و همراه انقلاب هستند.

وی افزود: هدف دشمن ناامیدی مردم از انقلاب است و با استفاده از رسانه هایی که در اختیار دارد، درصدد این است ذهن و تفکر جوانان ما را منحرف کند.

​​​​​​
جانشین فرمانده سپاه ثارالله تصریح کرد: امروز اثر تاریخی شهید سلیمانی را در محور مقاومت شاهد هستیم و این دست برتر انقلاب اسلامی است و باید به آن افتخار کنیم.

بهروز با تأکید بر اینکه همه ما در قبال حفاظت از انقلاب مسئولیم، اضافه کرد: باید هوشیار باشیم و به دشمن اجازه ندهیم افکار مردم را تصرف کند.


وی با بیان اینکه اختلاف‌اندازی بین شیعه و سنی خیانت است افزود: هر فرد یا گروهی اگر گامی در راه تفرقه و ایجاد خلل در وحدت مردم بردارد، قدم در راه خیانت و آسیب رساندن به جامعه برداشته است.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله در ادامه با اشاره به دومین سالگرد شهادت سردار شهید حجازی بیان کرد: شهید حجازی برای انقلاب زحمات زیادی کشید و ما باید به شهید حجازی، شهید سلیمانی و امثال این شهیدان عزیز توسل کنیم.

بهروز همچنین به نقش آفرینی بسیج در عرصه‌های مختلف اشاره و اظهار کرد: جنس بسیج یعنی نقش آفرینی در چالش ها؛ بسیج در هر صحنه و حادثه ای که مردم نیاز دارند حضور محسوسی دارد.

انتهای خبر/عباسزاده




جنس بسیج یعنی نقش‌آفرینی در چالش‌ها؛‌ اختلاف‌افکنی بین شیعه و سنی خیانت به کشور است

منبع:آرمـان
? جنس بسیج یعنی نقش‌آفرینی در چالش‌ها؛‌ اختلاف‌افکنی بین شیعه و سنی خیانت به کشور است