جنایت تلخ حرم رضوی، تلاشی ناکام در ایجاد تفرقه است

در پی حادثه خونین حرم امام رضا علیه السلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان بیانیه ای صادر کرد. به گزارش فت فتو؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در محکومیت جنایت تلخ در حرم مطهر رضوی امام رضا علیه السلام بیانیه ای صادر کرد. متن بیانیه به شرح زیر است. «بسم الله الرحمن الرحیم» […]

در پی حادثه خونین حرم امام رضا علیه السلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش فت فتو؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در محکومیت جنایت تلخ در حرم مطهر رضوی امام رضا علیه السلام بیانیه ای صادر کرد. متن بیانیه به شرح زیر است.

«بسم الله الرحمن الرحیم»

حادثه تلخ و اندوهبار در حرم مطهر رضوی و به شهادت رساندن و مجروح کردن چند تن از روحانیون فعال در عرصه خدمت جهادی در ماه مبارک رمضان و حرمت‌شکنی در پایتخت معنوی و پایگاه دینی شیعیان، حرکتی مشکوک و جنایتی محکوم از منظر مسلمانان و همه آزاد اندیشان و وجدان آگاه جامعه بشری است.

بی تردید این جنایت و هتک حرمت به حرم مطهر و زائران رضوی و روحانیت خدوم که از پاک‌ترین و وارسته‌ترین اقشار جامعه‌اند؛ بخشی از طراحی و توطئه شوم رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا جنایتکار است که به دنبال شکست‌های مفتضحانه در منطقه به ویژه در عراق، سوریه، یمن، افغانستان و پاکستان به منظور تحت الشعاع قرار دادن مقاومت مردم مظلوم فلسطین و با به کار گیری تفکر تکفیری و استخدام مزدوران تروریست و حمله به روحانیت شیعه و اهل سنت، در پی برافروختن آتش اختلاف و تفرقه و درگیری قومی مذهبی‌اند، تا از این طریق به اهداف پلید و شوم خود در منطقه دست یافته و افکار عمومی را از شکست مفتضحانه در منطقه و جبهه مقاومت منحرف سازند.

انتهای پیام/م

 




جنایت تلخ حرم رضوی، تلاشی ناکام در ایجاد تفرقه است

منبع:آرمـان
? جنایت تلخ حرم رضوی، تلاشی ناکام در ایجاد تفرقه است