جمهوری اسلامی ایران قرارگاه حسین بن علی(ع) است

اساس دشمنی جهان با جمهوری اسلامی، آتش زدن و ویران کردن این خیمه است. دور آن بچرخید. والله والله والله این خیمه اگر آسیب دید، بیت الله الحرام و مدینه حرم رسول الله و نجف، کربلا، کاظمین، سامرا و مشهد باقی نمیماند؛ قرآن آسیب می بیند.(شهید حاج قاسم سلیمانی) به گزارش فت فتو،امروز قرارگاه حسین […]

اساس دشمنی جهان با جمهوری اسلامی، آتش زدن و ویران کردن این خیمه است. دور آن بچرخید. والله والله والله این خیمه اگر آسیب دید، بیت الله الحرام و مدینه حرم رسول الله و نجف، کربلا، کاظمین، سامرا و مشهد باقی نمیماند؛ قرآن آسیب می بیند.(شهید حاج قاسم سلیمانی)

به گزارش فت فتو،امروز قرارگاه حسین بن علی، ایران است. بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم ها میمانند. اگر دشمن، این حرم را از بین برد، حرمی باقی نمیماند، نه حرم ابراهیمی و نه حرم محمّدی(ص).

برادران و خواهرانم! جهان اسلام پیوسته نیازمند رهبری است؛ رهبری متصل و منصوب شرعی و فقهی به معصوم. خوب میدانید منزّه ترین عالِم دین که جهان را تکان داد و اسلام را احیا کرد، یعنی خمینی بزرگ و پاک ما، ولایت فقیه را تنها نسخه نجات بخش این امت قرار داد؛ لذا چه شما که به عنوان شیعه به آن اعتقاد دینی دارید و چه شما که به عنوان سنّی اعتقاد عقلی دارید، بدانید [باید] به دور از هرگونه اختلاف، برای نجات اسلام خیمه ولایت را رها نکنید.

خیمه، خیمه ی رسول الله است. اساس دشمنی جهان با جمهوری اسلامی، آتش زدن و ویران کردن این خیمه است. دور آن بچرخید. والله والله والله این خیمه اگر آسیب دید، بیت الله الحرام و مدینه حرم رسول الله و نجف، کربلا، کاظمین، سامرا و مشهد باقی نمیماند؛ قرآن آسیب می بیند.(شهید حاج قاسم سلیمانی)

این جملات از زبان و قلب شخصیتی است که جهان را تنها از قاب تصاویر سراسر سانسور شده واتوکشیده شده ونقل روایت به نفع خود.ندیده بلکه آنها را به عینه مشاهده و لمس کرده از خوی زشت سردمداران پرتمتراق وهوچی بازان طرفدار حقوق ضد بشر درراس آنها آمریکای خبیث،وهابیت وحشی ، وداعش خون خوار.وسردمداران کوچک وبزرگ کفر که برخی از آنان خود را در پشت قدرتهای بزرگ مخفی کرده اند یا ازپستوهای آنان لاتهای عربده کش کوچه های خلوت شده اند

جماعت ماهواره پرست ورسانه پرستان بی سواد هوچی باز که همیشه سعیشان امیختن حق با باطل وجابجاکنندگان اصل بافرع ویا برهم زنندگان اعتقادات مردم باهر ابزاری روزی اجرای حکم قاتلین بی رحم راباهشتک پرانی ترند فضای بی صاحب مجازی می کنند.
روزی به سپاه وبسیج حمله ور می شوند یک روز به علما وروحانیت می تازند واین روزها به حجاب وگشت ارشاد وامر به معروف ونهی از منکر.وچنان عرصه را بازیگری می کنند که اگر تمام خاصه آنها هم براورده شود خوی وحشی آنان کماکان در وضعیت طلبکاری ظاهر می شود، که در قبل از انقلاب وضعیت ایران کاملاً دربست درخدمت خواسته های آنان برای هرعزل ونصبی بود.
از جولان دادن ۴۰هزار نظامی امریکایی درایران وفاکتور کردن مردم به انسانهای وحشی ودریافت حق توحش به صورت روزانه ،از غارت نفت ایران طی دهها سال ،از فقر مطلق ایران واز بی سوادی اکثریت جامعه ایران آن روز وحق تحصیلات عالیه برای وابستگان ودلدادگان آنان بود ولاغیر
اسدالله علم در خاطرات روز ۳۰ بهمن ۱۳۴۸ می‌نویسد: «امروز بعد از ظهر که به حضور شاه رفتم، وسط کار ماساژ و حمام بودند، دو ساعتی با هم صحبت کردیم. عرض کردم به نظر من ایشان هم در ورزش و هم در فعالیت‌های شبانه[!] افراط می‌کنند… به تذکرم خندید… بار دیگر پیشنهاد کردم به حد کافی خارج از مملکت بوده‌ایم و اکنون بهتر است برگردیم. مثل این که دنیا را بر سرش خراب کرده باشم، اما وظیفه من ایجاب می‌کند که به اطلاع برسانم که پادشاه ایران نمی‌تواند ۴۵ روز را خارج از وطنش و صرفا بابت استراحت و سرگرمی بگذراند. مردم این چیزها را تحمل نمی‌کنند.»

امروز به تعبیر رهبر معظم انقلاب به واسطه جنگ روایتها که شما اگر روایت نکنید، دشمن روایت میکند؛ شما اگر انقلاب را روایت نکنید، دشمن روایت میکند؛ شما اگر حادثه‌ی دفاع مقدّس را روایت نکنید، دشمن روایت میکند، هر جور دلش میخواهد؛ توجیه میکند، دروغ میگوید [آن هم]۱۸۰ درجه خلاف واقع؛ جای ظالم و مظلوم را عوض میکند. شما اگر حادثه‌ی تسخیر لانه‌ی جاسوسی را روایت نکنید -که متأسّفانه نکردیم- دشمن روایت میکند و کرده؛ دشمن روایت کرده، با روایتهای دروغ،لذا به تعبیر حاج قاسم ایران امروز قرارگاه حسین ابن علی است.

این قرارگاه برای سرپا ماندن و خیمگاه بودن وسنگرشدن برای اسلام چند ویژگی در خود باید ایجاد کند.
۱_اطاعت محض بدون چون وچرا از ولایت فقیه که ستون اصلی خیمه انقلاب است.
۲_مسئولینی بر مسند ودستگاهای حاکمیتی جلوس کنند که همواره پاکدست باحیا وغیور وشریف باشند.
۳_هیچگاه در این قرارگاه نباید دچار تسامح وتساهل بشویم چون امتحانش هم برای یک بار خسارت بار است.
۴_فریادهای شمرهای زمان نباید مارااز اهدافمان دور کند،
۵_زرق برق آویزان شده دنیای ابن زیاد ها حواسمان راپرت نکند
۶_اشک تمساح یزیدیان زمان مارا غافل از ظلم این ظالمان نسبت به مظلومان عالم که درپس این اشکهای نمایشی مخفی شده مسحور نسازد،
۷_درجنگ روایتها قطب نمایمان به سمت صاحب خیمگاه انقلاب باشد.
۸_درفتنه ها بصیرت را فدای مصلحت نکرده وهمواره حیات دینی اخلاقی سیاسی خود را براساس فرامین امام جامعه تنظیم کنیم.
۹_درمواجهه بابرهم زنندگان امنیت روانی واجتماعی نقش کوفیان را که مهرسکوت برهم:
لب زدند رابازی نکنیم
۱۰زینب وار در افشاکردن فتنه ها ونقشه های استکبار جهانی با اعتقاد جهاد تبیین را پیش بگیریم.
۱۱_ عباس وار ،عمار وار،مسلم وار حبیب وار وزهیر وار حریت خود را برای انقلاب حسینی هزینه کنیم.

نویسنده:محسن سنجری بنستانی

انتهای پیام/
 




جمهوری اسلامی ایران قرارگاه حسین بن علی(ع) است

منبع:آرمـان
? جمهوری اسلامی ایران قرارگاه حسین بن علی(ع) است