جمع آوری ۲۰۰ قبضه سلاح غیرمجاز در جازموریان

رئیس حوزه قضائی جازموریان از جمع‌آوری ۲۰۰ قبضه سلاح غیرمجاز شامل ۱۷۰ قبضه سلاح جنگی و ۳۰ قبضه سلاح شکاری در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی نذیر کرمان، دستگاه قضایی در زمینه قاچاق سلاح حساسیت ویژه دارد و باندها و افرادی که در این زمینه فعالیت دارند و عامل ناامنی برای […]

رئیس حوزه قضائی جازموریان از جمع‌آوری ۲۰۰ قبضه سلاح غیرمجاز شامل ۱۷۰ قبضه سلاح جنگی و ۳۰ قبضه سلاح شکاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی نذیر کرمان، دستگاه قضایی در زمینه قاچاق سلاح حساسیت ویژه دارد و باندها و افرادی که در این زمینه فعالیت دارند و عامل ناامنی برای شهروندان هستند بدون شک به‌طور جدی با آن‌ها برخورد می‌‌کند.

علیرضا محمدی رئیس حوزه قضائی جازموریان ۱۰ تیرماه با اعلام خبر جمع آوری سلاح‌های غیر مجاز در این شهرستان، اظهار کرد: در سال گذشته ۲۰۰ قبضه سلاح غیرمجاز شامل ۱۷۰ قبضه سلاح جنگی و سی قبضه سلاح شکاری در جازموریان کشف شده است.

محمدی تاکید کرد: دستگاه قضایی در زمینه  سلاح حساسیت ویژه دارد و باندها و افرادی که در این زمینه فعالیت دارند و عامل ناامنی برای شهروندان هستند بدون شک به‌طور جدی با آنها برخورد می‌شود.

وی افزود: همچنین در سال ۱۴۰۱ با تعامل با سران طوایف شش نفر متهم به  قتل تحویل مرجع قضائی  شده‌اند.

این مقام قضائی عنوان کرد: طی سال گذشته همچنین سی حلقه چاه کشاورزی غیرمجاز و نیز  چهار حلقه چاه غیر مجاز با پیگیری مسئولان قضائی پلمب شدند.

شهرستان جازموریان در ۴۲۰ کیلومتری جنوب کرمان قرار دارد.

انتهای خبر/پورحیدر




جمع آوری ۲۰۰ قبضه سلاح غیرمجاز در جازموریان

منبع:آرمـان
? جمع آوری ۲۰۰ قبضه سلاح غیرمجاز در جازموریان