جمع‌آوری ۲۹۰ میلیارد تومان کمک مومنانه در کرمان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمان با اشاره به راه‌اندازی ۴۳۰ مرکز نیکوکاری در این استان گفت: ۲۹۰ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی توسط این مراکز طی سال جاری در کرمان جمع آوری شده است. به گزارش فت فتو؛ یحیی صادقی در نشست ستاد استانی احسان و نیکوکاری افزود: سالانه ۲ رویداد مهم […]

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمان با اشاره به راه‌اندازی ۴۳۰ مرکز نیکوکاری در این استان گفت: ۲۹۰ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی توسط این مراکز طی سال جاری در کرمان جمع آوری شده است.

به گزارش فت فتو؛ یحیی صادقی در نشست ستاد استانی احسان و نیکوکاری افزود: سالانه ۲ رویداد مهم با عناوین جشن عاطفه ها و جشن نیکوکاری با هدف کمک و حمایت از دانش آموزان و حمایت از خانواده های محروم در آستانه سال جدید برگزار می شود.

وی در ادامه با اشاره به شیوع کرونا و محدود شدن برخی فعالیت ها عنوان کرد: کمک های مردمی در کرمان با استفاده از درگاه های الکترونیکی و اطلاع رسانی خوب رسانه ها رشد چشمگیری داشته است.

به گفته صادقی همچنین در جشن نیکوکاری سال گذشته ۴۸ میلیارد تومان به صورت نقد و غیرنقدی به منظور کمک به دانش آموزان و خانواده های محروم در استان کرمان جمع آوری شد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان تصریح کرد: قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) طی ۲ سال گذشته چند مرتبه مانور نیکواری برگزار کرد و در سیلاب دی ماه سال جاری نیز امدادرسانی بی نظیری به مردم سیل زده استان داشته است.

صادقی با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود اظهارداشت: مردم با کوله باری از رنج و درد به کمیته امداد مراجعه می کنند و برخی از آنان حتی مددجوی ما نیستند.

وی تاکید کرد: برخی مشکلات با بازنگری قوانین رفع می شود و بسیاری از مشکلات مردم در سیستم بانکی است.

مدیرکل کمیته امام استان کرمان شعار جشن نیکوکاری را «همت همگانی، اقدام هوشمندانه» اعلام و بیان کرد: اول اسفندماه جشن نیکوکاری آغاز می شود و روز جمعه ۱۳ اسفند در نماز جمعه و ۱۴ اسفند در مدارس شاهد این رویداد خواهیم.

به گفته وی مراسم پایان این جشنواره نیز ۲۵ اسفندماه خواهد بود.

انتهای پیام




جمع‌آوری ۲۹۰ میلیارد تومان کمک مومنانه در کرمان

منبع: بــرنا
?
جمع‌آوری ۲۹۰ میلیارد تومان کمک مومنانه در کرمان