جمع‌آوری کارت سوخت آزاد جایگاه‌داران در کرمان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان گفت: کارت‌های آزاد موجود در جایگاه‌های استان جمع‌آوری می‌شوند. سیدباقر نورالدینی در خصوص جمع‌آوری کارت‌های اضطراری بنزین در جایگاه‌های عرضه سوخت گفت: در راستای مصوبات کارگروه پیشگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی و با توجه به دستورالعمل‌های موجود کارت‌های آزاد موجود در جایگاه‌های سوخت، محدود […]

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان گفت: کارت‌های آزاد موجود در جایگاه‌های استان جمع‌آوری می‌شوند.

سیدباقر نورالدینی در خصوص جمع‌آوری کارت‌های اضطراری بنزین در جایگاه‌های عرضه سوخت گفت: در راستای مصوبات کارگروه پیشگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی و با توجه به دستورالعمل‌های موجود کارت‌های آزاد موجود در جایگاه‌های سوخت، محدود و به‌تدریج جمع‌آوری می‌شود.

به گفته نورالدینی مالکان خودرو‌های بنزینی می‌توانند پس از اتمام سهمیه سوخت یارانه‌ای ماهانه و یا ذخیره شده در کارت‌های شخصی خود، برای سوختگیری با نرخ دوم (سه هزار تومانی) تا سقف ۲۵۰ لیتر از کارت شخصی خود استفاده نمایند.

او گفت: در هر شهرستان یک جایگاه کارت سوخت آزاد در اختیار دارد و مالکان خودرو‌هایی که فاقد کارت هوشمند سوخت هستند، می‌توانند درخواست صدور کارت سوخت المثنی خود را به دفاتر پلیس+۱۰ ارائه دهند.

فت فتو کرمان کرمان




جمع‌آوری کارت سوخت آزاد جایگاه‌داران در کرمان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? جمع‌آوری کارت سوخت آزاد جایگاه‌داران در کرمان