جلوگیری از ورود ۷۰۰۰ پرونده به محاکم قضایی کرمان

کرمان- معاون اجتماعی دادگستری کل استان کرمان گفت: با استفاده از ظرفیت حکمین قرآنی در استان از ورود ۷۰۰۰ پرونده به سیستم قضایی پیشگیری شده است . به گزارش نذیر کرمان، سید مهدی قویدل گفت: از ابتدای اجرای طرح اورژانس قضائی با استفاده از ظرفیت مصلحین و حکمین قرآنی در استان کرمان تاکنون از ورود […]

کرمان- معاون اجتماعی دادگستری کل استان کرمان گفت: با استفاده از ظرفیت حکمین قرآنی در استان از ورود ۷۰۰۰ پرونده به سیستم قضایی پیشگیری شده است .

به گزارش نذیر کرمان، سید مهدی قویدل گفت: از ابتدای اجرای طرح اورژانس قضائی با استفاده از ظرفیت مصلحین و حکمین قرآنی در استان کرمان تاکنون از ورود ۷۰۰۰ پرونده به سیستم قضائی استان کرمان پیشگیری شده است که این موضوع نشان از نقش مهم و تأثیر گذار مردم در جهت ایجاد صلح سازش در جامعه دارد.

قویدل در جلسه نشست هم اندیشی و بازآموزی ۳۰۰ نفر از مصلحین و حکمین قرآنی شهرستان رفسنجان برگزار شد، گفت: امروز دستگاه قضائی با دو چالش مهم افزایش ورودی پرونده‌ها و اطاله دادرسی روبه رو است.

وی افزود: علی رغم تمام تلاش‌ها در دستگاه قضائی برای پیشگیری از ورود پرونده‌ها، همچنان شاهد افزایش ورودی پرونده‌ها به محاکم هستیم که تنها راه علاج و نسخه شفا بخش آن استفاده از ظرفیت مردم است.

وی با اشاره به فعالیت مؤثر مصلحین و حکمین قر آنی در شهرستان رفسنجان گفت: حوزه قضائی رفسنجان از ۱۰ اتهام اول در ۷ اتهام کاهش ورودی پرونده داشته است و این خود نشان از فعال بودن اثر بخش بودن طرح مصلحین و حکمین قرآنی و اورژانس قضائی در این شهرستان دارد.

کد خبر ۵۸۰۸۲۴۷




جلوگیری از ورود ۷۰۰۰ پرونده به محاکم قضایی کرمان

منبع: مــهر
? جلوگیری از ورود ۷۰۰۰ پرونده به محاکم قضایی کرمان