جلوگیری از قاچاق ۱۰ تن روغن خوراکی در محور کرمان-زاهدان

فت فتو/کرمان سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر فرماندهی انتظامی استان کرمان از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۱۰ تن روغن خوراکی قاچاق هنگام عبور از محور “کرمان-زاهدان” خبر داد. سرهنگ علیرضا سوری در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران یگان تکاوری شهرستان”بم” هنگام پایش خودروهای عبوری محور”کرمان– زاهدان” یک دستگاه کامیون عبوری را  جهت بررسی متوقف کردند. […]

فت فتو/کرمان سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر فرماندهی انتظامی استان کرمان از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۱۰ تن روغن خوراکی قاچاق هنگام عبور از محور “کرمان-زاهدان” خبر داد.

سرهنگ علیرضا سوری در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران یگان تکاوری شهرستان”بم” هنگام پایش خودروهای عبوری محور”کرمان– زاهدان” یک دستگاه کامیون عبوری را  جهت بررسی متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این کامیون ۱۰ تن و ۶۵۰ کیلو روغن خوراکی فاقد مجوز حمل که در حال انتقال به شرق کشور بودند را کشف و در این رابطه یک متهم را دستگیر کردند.

سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر استان با اشاره به معرفی این متهم به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش این محموله را ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند که در سایه حضور و استقرار هدفمند تکاوران در این محور مهم از قاچاق آن ها جلوگیری شد.

انتهای پیام




جلوگیری از قاچاق ۱۰ تن روغن خوراکی در محور کرمان-زاهدان

منبع: ایـسنا
? جلوگیری از قاچاق ۱۰ تن روغن خوراکی در محور کرمان-زاهدان