جلسه فوق العاده کارگروه ویژه پیشگیری در راور برگزار شد.

جلسه فوق العاده کارگروه ویژه پیشگیری به دنبال فوت نوجوان ۱۵ ساله در اثر تصادف در راور برگزار شد. به گزارش “فت فتو”؛ در راستای اجرای طرح پیشگیری از جرایم رانندگی و تصادفات با حضور معاون دادستان، دادیار ویژه پیشگیری، رئیس پلیس راهور، رئیس پلیس راه، رئیس کلانتری رضایی رئیس یگاپیشگیریو جمعی از مسئولین مربوطه جلسه […]

جلسه فوق العاده کارگروه ویژه پیشگیری به دنبال فوت نوجوان ۱۵ ساله در اثر تصادف در راور برگزار شد.

به گزارش “فت فتو”؛ در راستای اجرای طرح پیشگیری از جرایم رانندگی و تصادفات با حضور معاون دادستان، دادیار ویژه پیشگیری، رئیس پلیس راهور، رئیس پلیس راه، رئیس کلانتری رضایی رئیس یگاپیشگیریو جمعی از مسئولین مربوطه جلسه فوق العاده کارگروه پیشگیری از وقوع جرایم رانندگی و تصادفات در محل دادسرای راور برگزار شد. 

در این جلسه استوار زاده معاون دادستان راور ضمن دریافت گزارشات و اقدامات صورت گرفته توسط نیروهای انتظامی و بررسی علل و عوامل وقوع تصادفات اخیر که منجر به فوت نوجوان پانزده ساله در سطح شهر راور شد اظهار کرد: علی رغم توصیه ها و اطلاع رسانی های صورت گرفته در فضای مجازي، متاسفانه در حوادث تصادف موتورسیکلت در هفته گذشته باز هم در اثر بی احتیاطی و سهل انگاری و عدم توجه به‌ قوانین یکی ديگر از نوجوانان راوری جان خود را از دست داد و نظر به اهمیت و حساسیت این موضوع جلسه امروز برگزار شد.

وی ضمن ابراز همدردی با خانواده این نوجوان جانباخته، اضافه کرد: پیگیری‌های لازم برای پیشگیری از وقوع مجدد چنین حوادث دلخراشی در سطح شهرستان راور صورت خواهد گرفت و همچنین دستورات لازم جهت برخورد قانونی و قاطع با متخلفین صادر خواهد شد.

استوار زاده افزود: در راستای حفظ جان راکبان موتورسیکلت مقررات استفاده از کلاه ایمنی به صورت کامل باید توسط پلیس راهنمایی و رانندگی در سطح شهر راور اجرایی شود.

انتهای پیام/ک




جلسه فوق العاده کارگروه ویژه پیشگیری در راور برگزار شد.

منبع:آرمـان
? جلسه فوق العاده کارگروه ویژه پیشگیری در راور برگزار شد.