جلسه شورای اداری شهرستان ارزوئیه

با حضور رضا اسماعیل کاخ فرماندار و سایر روئسای ادارات ارزوئیه جلسه شورای اداری شهرستان با محوریت گرامی داشت هفته دولت در محل فرمانداری برگزار شد. به گزارش فت فتو از ارزوئیه جلسه شورای اداری شهرستان ارزوئیه با محوریت گرامیداشت هفته دولت با حضور دکتر اسماعیل کاخ فرماندار و سایر اعضاء جلسه در محل فرمانداری […]

با حضور رضا اسماعیل کاخ فرماندار و سایر روئسای ادارات ارزوئیه جلسه شورای اداری شهرستان با محوریت گرامی داشت هفته دولت در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش فت فتو از ارزوئیه جلسه شورای اداری شهرستان ارزوئیه با محوریت گرامیداشت هفته دولت با حضور دکتر اسماعیل کاخ فرماندار و سایر اعضاء جلسه در محل فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه رضا اسماعیل کاخ فرماندار شهرستان ارزوئیه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت را تبریک گفت و با اشاره به خصوصیات اخلاقی شهیدان رجایی و باهنر مهمترین خصیصه آن دوشهید معظم را مردمی بودن آنها عنوان کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان ارزوئیه رضایت مردم از مسئولین را مهم ارزیابی کرد و گفت: روزی که مردم از خادمین خود رضایت داشته باشند هفته دولت است وی افزود: رفتار مدیران باید به نحوی باشد که مردم مسئولیت پذیری مسئولین نسبت به خودشان را از رفتار مدیران احساس نمایند.

اسماعیل کاخ از راه اندازی میز خدمت در نماز جمعه هفته جاری در محل مصلی شهر ارزوئیه خبر داد و بیان داشت مدیران اداراتی که بیشترین ارباب رجوع را دارند در نماز جمعه این هفته از طریق میز خدمت پاسخگوی سوالات ، مسائل و مشکلات مردم خواهند بود.

در ادامه جلسه مدیران ادارات شهرستان ارزوئیه طرح ها و برنامه های خود را جهت عملیاتی شدن در هفته دولت اعلام کردند.

انتهای پیام/ جواد بختیاری زاده




جلسه شورای اداری شهرستان ارزوئیه

منبع:آرمـان
? جلسه شورای اداری شهرستان ارزوئیه