جشن های نیمه شعبان پر فروغ تر از گذشته در کرمان

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت جشن های نیمه شعبان در ۲ بخش میدانی و محتوایی برگزار می شود. به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز کرمان،رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار و نیز همدلی از عوامل زمینه ساز ظهور است گفت برنامه […]

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت جشن های نیمه شعبان در ۲ بخش میدانی و محتوایی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز کرمان،رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار و نیز همدلی از عوامل زمینه ساز ظهور است گفت برنامه جشن های نیمه شعبان گفت رسانه ها در ترویج فرهنگ درست و علمی مهدویت نقشی اساسی دارند.
انجم شعاع افزود شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جشن های نیمه شعبان را در ۲ بخش برنامه ریزی کرده است و گفت برنامه های جشنی و میدانی و نیز برنامه های محتوایی از جمله مواردی است که برای نیمه شعبان در نظر گرفته شده است.
وی گفت برگزاری جشن در همه مساجد و نیز برگزاری ۲ شب جشن در مسجد صاحب الزمان و نیز اجتماع مردمی شب نیمه شعبان بهمراه نورافشانی در ۵۰ نقطه شهر کرمان همچون گلزار شهدا، از جمله برنامه های عید نیمه شعبان است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بیان کرددر این ایام راه اندازی کاروان های شادی نیز برگزار خواهد شد.

انجمن شعاع افزود برگزاری مسابقه حفظ دعای عهد و برگزاری جشنواره دعای مهدوی و تبلیغات میدانی نیز از جمله برنامه های محتوایی این ایام است.




جشن های نیمه شعبان پر فروغ تر از گذشته در کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? جشن های نیمه شعبان پر فروغ تر از گذشته در کرمان