جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) در جازموریان برگزار شد 

همزمان با نیمه ماه مبارک رمضان، جشن میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع)، شامگاه پنجشنبه در جوار شهدای گمنام جازموریان برپا شد. به گزارش سرویس چندرسانه‌ای پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ ماه میهمانی خدا به نیمه رسیده؛ هوا عطرآگین بال فرشته‌هاست و روزه‌دارانی که پانزده روز ریاضت را در این ماه طاعت، یک نفس دویده‌اند تا در بشارت […]

همزمان با نیمه ماه مبارک رمضان، جشن میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع)، شامگاه پنجشنبه در جوار شهدای گمنام جازموریان برپا شد.

به گزارش سرویس چندرسانه‌ای پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ ماه میهمانی خدا به نیمه رسیده؛ هوا عطرآگین بال فرشته‌هاست و روزه‌دارانی که پانزده روز ریاضت را در این ماه طاعت، یک نفس دویده‌اند تا در بشارت ولادت دومین اختر تابناک آسمان مژده عشق بشنوند و مژدگانی مهر بگیرند امشب بر خوان رحمت خداوند به صف ایستاده‌اند تا نظاره‌گر جشن میلاد او باشند؛ او که از اشراق مهربانی‌ها طلوع کرده و در بستر بخشندگی، دامن گسترده است.

 
همه ساله برای این میلاد بزرگ، جشن‌هایی در مساجد، پایگاه ها و خیابان‌های شهر همراه با پذیرایی شربت و شیرینی برگزار می شود.
 
 امسال هم ویژه برنامه میلاد امام حسن مجتبی (ع) همزمان با نیمه ماه مبارک رمضان با حضور پرشور مردم و جمعی از مسئولان استانی در جوار شهدای گمنام برگزار شد.
 
جشن بزرگ میلاد باسعادت امام حسن مجتبی علیه‌السلام و محفل انس با قرآن کریم با حضور (قاریان بین المللی گروه تواشیح پیامبر اعظم ص)، حجت‌الاسلام صادقی امام جمعه جازموریان و جمعی از مسئولین و با حضور باشکوه مردم در گلزار مطهر شهدای گمنام جازموریان برگزار شد.
 
 
انتهای خبر/پورحیدر




جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) در جازموریان برگزار شد 

منبع:آرمـان
? جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) در جازموریان برگزار شد