جشن فجر انقلاب در دولت آباد ارزوئیه برگزار شد

به مناسبت ایام الله دهه فجر ، جشن بزرگ فجر انقلاب با حضور مسئولین شهرستان و هنرمندان تئاتر جنوب کرمان با سخنرانی امام جمعه شهرستان در حسینیه علی اکبر (ع) روستای دولت آباد ارزوئیه برگزار شد. به گزارش فت فتو از ارزوئیه جشن فجر انقلاب با حضور مسئولین و مردم شهرستان ارزوئیه و با حضور […]

به مناسبت ایام الله دهه فجر ، جشن بزرگ فجر انقلاب با حضور مسئولین شهرستان و هنرمندان تئاتر جنوب کرمان با سخنرانی امام جمعه شهرستان در حسینیه علی اکبر (ع) روستای دولت آباد ارزوئیه برگزار شد.

به گزارش فت فتو از ارزوئیه جشن فجر انقلاب با حضور مسئولین و مردم شهرستان ارزوئیه و با حضور هنرمندان تئاتر جنوب کرمان (حسین پهلوان در نقش عذری و یوسف فاریابی در نقش گلنسا) و با سخنرانی حجت الاسلام منصوری امام جمعه شهرستان در حسینیه علی اکبر دهستان دولت آباد ارزوئیه برگزار شد.

حجت الاسلام منصوری امام جمعه ارزوئیه در این مراسم گفت: امروز در ۴۳ بهار انقلاب دشمن که شکست خورده در جنگ سخت است با تمام توان در صدد تضعیف اراده ها، تشخيص ها، اعتمادها و امیدها در سطح افکار عمومی و جامعه هست و با جهاد تبیین ما باید توطئه های دشمنان را در عرصه جنگ نرم خنثی کنیم.

انتهای پیام / جواد بختیاری زاده 




جشن فجر انقلاب در دولت آباد ارزوئیه برگزار شد

منبع:آرمـان
? جشن فجر انقلاب در دولت آباد ارزوئیه برگزار شد