جشن شب میلاد امام رئوف به میزبانی خدام رضوی در کرمان

جشن بزرگ امام رضایی‌های کرمان در محل میدان شورای شهرستان کرمان همزمان با سراسر کشور برگزار شد. به گزارش سرویس چند رسانه‌ای نذیر کرمان؛ جشن بزرگ امام رضایی‌های کرمان در محل میدان شورای شهرستان کرمان همزمان با سراسر کشور برگزار شد. جشن بزرگی که به مناسبت شب میلاد امام علی‌ بن موسی الرضا المرتضی علیه […]

جشن بزرگ امام رضایی‌های کرمان در محل میدان شورای شهرستان کرمان همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش سرویس چند رسانه‌ای نذیر کرمان؛ جشن بزرگ امام رضایی‌های کرمان در محل میدان شورای شهرستان کرمان همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

جشن بزرگی که به مناسبت شب میلاد امام علی‌ بن موسی الرضا المرتضی علیه السلام با استقبال مردم کرمان و میزبانی خدام رضوی در شهر کرمان برگزار و ساعات معنوی خوبی را با ارائه برنامه‌های فرهنگی تعبیه شده از سوی مسئولان فرهنگی و شهرداری و شورای شهر برای مردم کرمان به یادگار گذاشت. 
شروع این جشن ساعت هشت همزمان با عنوان امامت هشتمین امام شیعیان با پخش صلوات خاصه امام رضا علیه السلام بود و با لحظات شاد و مفرحی که برای مردم  فراهم شده بود همه را بر صندلی‌هایشان میخکوب کرده بود تا جایی که حس نشستن در صحن امام رئوف برای همگان ایجاد شده بود و کسی نمی خواست این محل را ترک کند.

روایت این جشن معنوی به صورت تصویر آمده است؛ 



عکس از حسین ابراهیم‌پور

انتهای خبر/ طهماسبی




جشن شب میلاد امام رئوف به میزبانی خدام رضوی در کرمان

منبع:آرمـان
? جشن شب میلاد امام رئوف به میزبانی خدام رضوی در کرمان