جشن تکلیف، جشن تشرف انسان به ساحت عنایت خداوند است

مدیر کل امور ایثارگران وزارت آموزش و پرورش گفت: جشن تکلیف، جشن تشرف انسان به ساحت عنایت خداوند است. به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری فت فتو؛ زهرا پناهی روا پیش از ظهر امروز در مراسم جشن عبادت چهار هزار دانش‌آموز دختر نواحی یک و دو شهر کرمان گفت: امروز قشنگی است و من خوشحالم […]

مدیر کل امور ایثارگران وزارت آموزش و پرورش گفت: جشن تکلیف، جشن تشرف انسان به ساحت عنایت خداوند است.

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری فت فتو؛ زهرا پناهی روا پیش از ظهر امروز در مراسم جشن عبادت چهار هزار دانش‌آموز دختر نواحی یک و دو شهر کرمان گفت: امروز قشنگی است و من خوشحالم در کنار شما و در جشنی که برای بزرگ شدن خودتان گرفته‌اید، حضور دارم.

مدیر کل امور ایثارگران وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: جشن تکلیف، جشنی است که شما با خدا دوست می‌شوید و بندگی خداوند و تکالیفی که خدا به شما می‌دهد را انجام می‌دهید.

وی بیان کرد: امروز، روزی است که شماب ا خواندن نماز و دوستی با خداوند وارد مرحله دیگری از زندگی می‌شوید تا آینده‌ساز کشور باشد.

پناهی روا خطاب به دانش‌آموزان تأکید کرد: اگر بتوانید به‌خوبی بندگی خدا را به‌جا بیاورید، می‌توانید زندگی خوبی برای خودتان بسازید.

مدیر کل امور ایثارگران وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه دوستی با خداوند، می‌تواند آینده‌ و زندگی سالمی را برای انسان بسازد، عنوان کرد: شما می‌توانید با خواندن نمازف دوستان خوبی را در زندگی انتخاب کنید، کسانی که را یاد می‌دهند.

وی با تأکید بر اینکه راه زندگی را از شهدا و سیر و سلوک آنها یاد بگیرید، خاطرنشان کرد: جشن تکلیف، جشن تشرف انسان به ساحت لطف و عنایت خداوند است و این ساعات را قدر بدانید.

انتهای خبر/م




جشن تکلیف، جشن تشرف انسان به ساحت عنایت خداوند است

منبع:آرمـان
? جشن تکلیف، جشن تشرف انسان به ساحت عنایت خداوند است