جشن تکلیف، آغازی شیرین برای عبادت و بندگی است

مدیر آموزش و پرورش رودبار جنوب در مراسم جشن تکلیف دانش آموزان دبستان عترت گفت: جشن تکلیف، آغازی شیرین برای عبادت و بندگی است. به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی فت فتو، جشن عبادت دانش آموزان دختر پایه سوم دبستان عترت شهرستان رودبار جنوب امروز با حضور مدیر آموزش و پرورش و جمعی از کارکنان این […]

مدیر آموزش و پرورش رودبار جنوب در مراسم جشن تکلیف دانش آموزان دبستان عترت گفت: جشن تکلیف، آغازی شیرین برای عبادت و بندگی است.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی فت فتو، جشن عبادت دانش آموزان دختر پایه سوم دبستان عترت شهرستان رودبار جنوب امروز با حضور مدیر آموزش و پرورش و جمعی از کارکنان این اداره در حسینیه فرهنگیان برگزار شد.

 
مهدی بهرامی مدیر آموزش وپرورش رودبار جنوب در مراسم جشن تکلیف دانش آموزان گفت: امروز روز مهم و تاریخی برای شماست چون به سن تکلیف رسیده‌اید به این معنی که خداوند به شما شایستگی و مسئولیت داده است.
 
وی ضمن اینکه جشن تکلیف را خاطره‌ای شیرین و معنوی دانست، افزود: دانش‌آموزان دختر باید با الگو قرار دادن حضرت فاطمه زهرا(س) در زندگی خود راه و سیره ایشان را در پیش گیرند تا بتوانند در دنیا و آخرت به کمال معنوی شایسته دست پیدا کنند.
 
مدیر آموزش وپرورش در پایان از زحمات مدیر و معاونین، آموزگاران که در برپایی این جشن تکلیف زحمت کشیدند تقدیر و تشکر کردند.
 
 شایان ذکر است؛ اجرای سرود‌های متناسب، قرائت دکلمه، نمایش، سرودهای همگانی و آشنایی با مسائل واحکام از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی بود.
 
 
انتهای خبر/پ




جشن تکلیف، آغازی شیرین برای عبادت و بندگی است

منبع:آرمـان
? جشن تکلیف، آغازی شیرین برای عبادت و بندگی است