جشن بزرگ دختران روزه اولی در شهرستان رودبار جنوب برگزار شد

همزمان با ایام‌الله ماه مبارک رمضان، جشن دختران روزه اولی با حضور بیش از ۶۰۰ دانش‌آموز رودباری برگزار شد. به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی نذیر کرمان، مهدی بهرامی مدیر آموزش و پرورش رودبار جنوب امروز در همایش دختران روزه اولی اظهار کرد: طرح تکریم روزه اولی‌ها یکی از کارهای خیر و پسندیده‌ای است که توسط مسئولان برنامه‌ریزی […]

همزمان با ایام‌الله ماه مبارک رمضان، جشن دختران روزه اولی با حضور بیش از ۶۰۰ دانش‌آموز رودباری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی نذیر کرمان، مهدی بهرامی مدیر آموزش و پرورش رودبار جنوب امروز در همایش دختران روزه اولی اظهار کرد: طرح تکریم روزه اولی‌ها یکی از کارهای خیر و پسندیده‌ای است که توسط مسئولان برنامه‌ریزی شده  و خداوند متعال جزای چنین عمل خیری را برای بانیان اینگونه اقدامات ارزشمند خواهد داد.

مدیر آموزش و پرورش رودبار جنوب گفت: این مراسم معنوی با شرکت بیش از ۶۰۰ دانش‌آموز از مدارس مختلف این شهرستان و با هدف تشویق روزه اولی‌ها و انس و الفت هرچه بیشترجوانان و نوجوانان با ماه مبارک رمضان در فضایی خاطره انگیز برگزار شد تا اولین ماه رمضان فرشتگان کوچکی که به مهمانی ماه خدا آمده‌اند برای همیشه به یاد داشته باشند.
 
این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین افشارمنش، اجرای تواشیح گروه پیامبر اعظم (ص) به همراه اجرای برنامه‌های جذاب و متنوع ویژه کودکان برگزار شد.
 
 این مراسم با روایت قصه‌های قرآنی و برگزاری سرود همراه بود.
 
 
 
انتهای خبر/پورحیدر




جشن بزرگ دختران روزه اولی در شهرستان رودبار جنوب برگزار شد

منبع:آرمـان
? جشن بزرگ دختران روزه اولی در شهرستان رودبار جنوب برگزار شد