جشنواره موسیقی نواحی تجلی همدلی هنرمندان اقوام مختلف است

فردای کرمان – گروه فرهنگ‌وهنر: پانزدهمین دورۀ جشنواره موسیقی نواحی ایران قرار است پاییز امسال به میزبانی کرمان برگزار شود. در همین راستا جلسۀ شورای سیاست‌گذاری این جشنواره با حضور استاندار کرمان،معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر اعضای شورا در تهران برگزار شد. معاون امورهنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این […]

فردای کرمان – گروه فرهنگ‌وهنر: پانزدهمین دورۀ جشنواره موسیقی نواحی ایران قرار است پاییز امسال به میزبانی کرمان برگزار شود. در همین راستا جلسۀ شورای سیاست‌گذاری این جشنواره با حضور استاندار کرمان،معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر اعضای شورا در تهران برگزار شد.

معاون امورهنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست به برگزاری شایسته جشنواره و درخور شأن هنرمندان موسیقی اقوام کشور تأکید کرد و برگزاری جشنواره موسیقی نواحی ایران را تجلی حضور و همدلی هنرمندان اقوام مختلف ایران اسلامی دانست.

محمود سالاری با اعلام آمادگی مجموعۀ معاونت هنری در برگزاری این رویداد موسیقایی افزود:«موسیقی نواحی از میراث فرهنگی ارزشمند کشور است که حفظ،معرفی و پاسداشت این ذخیرۀ عظیم فرهنگی از اهمیت بسزایی برخوردار است».

محمدمهدی فداکار،استاندار کرمان با اشاره به برگزاری رویدادهای فرهنگی در استان کرمان و اثر فرهنگی موسیقی بر روابط فرهنگی میان ملت‌ها،ضمن ابراز خرسندی از تداوم برگزاری جشنواره موسیقی نواحی در کرمان،از اعلام آمادگی مدیریت استان برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره با همکاری نهادها و دستگاه‌های مرتبط در استان با همکاری اداره ارشاد کرمان خبر داد و گفت:«موسیقی زبان مشترک اقوام است».

به گزارش فردای کرمان به نقل از ایسنا،همچنین در این دیدار محمد الله‌یاری مدیرکل دفتر موسیقی،محسن روحی مدیر کل ارشاد کرمان،محمدعلی مرآتی دبیر جشنواره و امیرعباس ستایشگر مدیرعامل انجمن موسیقی ایران،گزارشی از روند هماهنگی ستاد اجرایی در تهران و کرمان و اقدامات اجرایی،فراهم کردن تمهیدات زیرساختی در کرمان و فراخوان جشنواره توضیحاتی را ارائه دادند.




جشنواره موسیقی نواحی تجلی همدلی هنرمندان اقوام مختلف است

منبع:خبر کرمان
?

جشنواره موسیقی نواحی تجلی همدلی هنرمندان اقوام مختلف است

:اخبار استان کرمانفرهنگ