جشنواره شعرسَرو در کرمان

همزمان با سالروز ولادت امام حسین(ع) و بزرگداشت روز پاسدار، جشنواره سراسری شعر سرو دانشگاه آزاد اسلامی کرمان برگزار شد. به گزارش فت فتو، به گفته شهابی دبیر این جشنواره ۵۴۹ شاعر در سه بخش دانشجویی، دانش آموزی و حرفه‌ای ۱۱۷۰ اثر را با محوریت امام حسین علیه السلام سردار سلیمانی و شعر مقاومت ارائه […]

همزمان با سالروز ولادت امام حسین(ع) و بزرگداشت روز پاسدار، جشنواره سراسری شعر سرو دانشگاه آزاد اسلامی کرمان برگزار شد.

به گزارش فت فتو، به گفته شهابی دبیر این جشنواره ۵۴۹ شاعر در سه بخش دانشجویی، دانش آموزی و حرفه‌ای ۱۱۷۰ اثر را با محوریت امام حسین علیه السلام سردار سلیمانی و شعر مقاومت ارائه دادند که پس از داوری آثار ۷ شاعر برگزیده تجلیل شدند.

در این مراسم که همزمان با روز پاسدار برگزار شد فرمانده سپاه ثارالله استان گفت سپاه پاسداران حافظ انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی است و در کنار حفاظت از دستاوردهای انقلاب و امنیت کشور، در حوزه های مختلف به مردم خدمت می کند.

سردار معروفی گفت :با حفظ و ترویج اندیشه حسینی می توان انقلاب را پیش برد و در این بین منویات رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب برگرفته از فرهنگ عاشورا است و عصاره این فرهنگ شهید سلیمانی است.

سردار معروفی افزود: شهید سلیمانی دارای مکتبی عملی از اسلام و انقلاب است و باید این شهید ، از جمله نظام اعتقادی ، نظام ولایی، نظام تقریب، نظام سیاسی و نظام وحدت گرای وی را به بهترین شکل به جامعه معرفی کرد.

کد ویدیو




جشنواره شعرسَرو در کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? جشنواره شعرسَرو در کرمان