جشنواره رسانه و عدالت مرحله شکوفایی خود را تجربه می کند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: جشنواره رسانه و عدالت در سومین دوره برگزاری، مرحله شکوفایی خود را تجربه می کند. به گزارش فت فتو؛ محمدرضا علیزاده با اشاره به این مطلب که جای خالی جشنواره رسانه و عدالت از سالها پیش احساس می شد، افزود: با برگزاری این جشنواره ،مشخص شد که […]

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: جشنواره رسانه و عدالت در سومین دوره برگزاری، مرحله شکوفایی خود را تجربه می کند.

به گزارش فت فتو؛ محمدرضا علیزاده با اشاره به این مطلب که جای خالی جشنواره رسانه و عدالت از سالها پیش احساس می شد، افزود: با برگزاری این جشنواره ،مشخص شد که در فرایند برپایی آن چه تعاملات مناسب و چه هم افزایی های امید بخشی می تواند شکل بگیرد که نیاز دو سویه حوزه رسانه و مطبوعات و حوزه گستره و ویژه حوزه قضاست .

وی بیان کرد:  همچنین در بستر این جشنواره ی رسانه ای؛ توسعه اطلاع رسانی، فراهم شدن زمینه آموزش و آگاهی‌های قضایی مردم و تلاش برای ارتقا سطح علمی اصحاب رسانه در جریان رقابت رسانه ای شکل گرفت که می توان روند صعودی آن را در هر دوره و به گواه برگزیدگان آن شاهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان اظهارداشت: بی شک این جشنواره، عرصه ی مناسبی برای انعکاس اخبار و مطالب حقوقی و قضایی و کاهش دغدغه های مردم است.

علیزاده تصریح کرد: خوشحالیم که این جشنواره، هر سال نسبت به سال قبل، پربارتر می شود و با مطالب تخصصی، می تواند اهداف قوه قضاییه را محقق سازد.




جشنواره رسانه و عدالت مرحله شکوفایی خود را تجربه می کند

منبع:بــرنا
?
جشنواره رسانه و عدالت مرحله شکوفایی خود را تجربه می کند