جشنواره تئاتر سردار آسمانی به کار خود پایان داد

کرمان – جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی با معرفی آثار منتخب در کرمان به کار خود پایان داد. به گزارش فت فتو، آئین اختتامیه سومین جشنواره تئاتر سراسری سردار آسمانی صبح سه شنبه در کرمان برگزار و از منتخبان تقدیر شد. دبیر سومین دوره جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی در ابتدای این مراسم گفت: ۲۴۶ […]

کرمان – جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی با معرفی آثار منتخب در کرمان به کار خود پایان داد.

به گزارش فت فتو، آئین اختتامیه سومین جشنواره تئاتر سراسری سردار آسمانی صبح سه شنبه در کرمان برگزار و از منتخبان تقدیر شد.

دبیر سومین دوره جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی در ابتدای این مراسم گفت: ۲۴۶ اثر به دبیرخانه‌ای جشنواره در سه محور تئاتر خیابانی، رادیو تئاتر و نمایشنامه نویسی ارسال شد که با حضور هیئت داوران مورد بررسی و قرار گرفت و آثار منتخب معرفی شد.

سید وحید فخرموسوی گفت: از مجموع آثار ۱۳۵ اثر در حوزه تئاتر خیابانی، ۷۱ اثر در بخش نمایشنامه نویسی و ۴۰ اثر هم در بخش رادیو تئاتر مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت ۱۵ اثر در بخش تئاتر خیابانی، ۷ اثر در بخش رادیو تئاتر و ۱۰ اثر در بخش نمایشنامه نویسی انتخاب شد.

مدیرکل ارشاد استان کرمان نیز با اشاره به استقبال گسترده مردم از اجرای‌های عمومی و تئاتر خیابانی گفت: این نمایش‌ها در ابنیه تاریخی و گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

محمدرضا علیزاده افزود: جشنواره از ۱۷ تا ۲۱ دی ماه برگزار شد و هنرمندان ۲۱ استان در این جشنواره سراسری که نشان از توجه هنرمندان به مکتب سلیمانی و فرهنگ شهادت دارد.

سومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح و اداره کل ارشاد استان کرمان برگزار شد.

کد خبر ۵۳۹۷۲۱۹




جشنواره تئاتر سردار آسمانی به کار خود پایان داد

منبع: مــهر
? جشنواره تئاتر سردار آسمانی به کار خود پایان داد