جشنواره استانی تئاتر به میزبانی سیرجان برگزار می‌شود

فردای‌کرمان – گروه فرهنگ‌وهنر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت:«سیرجان سابقۀ خوبی در عرصۀ تئاتر دارد و برنامه‌ریزی‌هایی برای برگزاری جشنواره استانی تئاتر در شهرستان سیرجان در حال انجام است،البته زیرساخت‌های حوزۀ تئاتر و به‌ویژه پلاتوی تئاتر سیرجان باید مناسب باشند». محسن روحی با بیان اینکه رفع مشکلات پلاتوی شهرستان سیرجان از مسائل […]

فردای‌کرمان – گروه فرهنگ‌وهنر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت:«سیرجان سابقۀ خوبی در عرصۀ تئاتر دارد و برنامه‌ریزی‌هایی برای برگزاری جشنواره استانی تئاتر در شهرستان سیرجان در حال انجام است،البته زیرساخت‌های حوزۀ تئاتر و به‌ویژه پلاتوی تئاتر سیرجان باید مناسب باشند».

محسن روحی با بیان اینکه رفع مشکلات پلاتوی شهرستان سیرجان از مسائل مهمی است تا هنرمندان تئاتر بتوانند از آن استفاده کنند،افزود:«اصلاح و رفع مشکلات سالن تئاتر شهر سیرجان از دیگر مسائل فرهنگی هنری سیرجان و از دغدغه‌های هنرمندان است تا سالن تئاتر شهر،فضای هنرمندانه‌تری داشته باشد که امیدواریم با همکاری شهرداری این مسئله نیز حل شود».

به گزارش فردای‌کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان،وی در دیدار با شهردار سیرجان بر تعامل بیشتر شهرداری‌ها با فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد و یادآور شد:«اگر شهرداری‌ها بخواهند،می‌توانند نقش خوبی در حوزۀ فرهنگ و هنر در حوزۀ خود ایفا کنند».

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره با ساخت سینماهای کوچک در فضاهای تجاری بیان کرد:«ساخت چنین سینمایی در سیرجان ضروری است زیرا سینما ازجمله محیط‌های امن برای خانواده است و فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز از ساخت چنین فضاهایی حمایت و در صدور مجوزات لازم همکاری خواهد کرد». /پ




جشنواره استانی تئاتر به میزبانی سیرجان برگزار می‌شود

منبع:خبر کرمان
?

جشنواره استانی تئاتر به میزبانی سیرجان برگزار می‌شود

:اخبار استان کرمان – فرهنگ