جزییات استقرار پایگاه‌های شور عاطفه‌ها در کرمان/ با یاد مددجویان به استقبال مهر برویم

کرمان- فت فتو – امسال در آستانه بازگشایی مدارس در حالی سال تحصیلی نو را شروع می‌کنیم که امید است شهروندان از جمله در کرمان با شرکت گسترده در جشن شور عاطفه‌ها با هدف کمک به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد به استقبال مهر بروند. به گزارش فت فتو کمیته امداد اعلام کرده که رویداد ملی […]

کرمان- فت فتو – امسال در آستانه بازگشایی مدارس در حالی سال تحصیلی نو را شروع می‌کنیم که امید است شهروندان از جمله در کرمان با شرکت گسترده در جشن شور عاطفه‌ها با هدف کمک به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد به استقبال مهر بروند.

به گزارش فت فتو کمیته امداد اعلام کرده که رویداد ملی شور عاطفه ها همزمان با سراسر کشور در کرمان نیز از امروز (پنجشنبه) کلید خورده و محل های استقرار پایگاه های کمیته امداد نیز در استان کرمان اعلام شده است.

در خبر ارسالی کمیته امداد استان کرمان به فت فتو طی روز پنجشنبه اعلام شده حدود ۴۰ هزار دانش‌آموز و سه هزارو ۶۰۰ دانشجو تحت حمایت این کمیته در استان قرار دارند و همزمان با سال تحصیلی جدید رویداد ملی شور عاطفه‌ها از امروز با هدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند برگزار شده است.

براساس این گزارش مراسم شور عاطفه‌ها طی پنجشنبه (۲۴ شهریور) در محل پایگاه‌های سطح شهر و ۲۵ شهریور در محل مصلای‌های نماز جمعه برگزار می‌شود؛ همچنین مرحله دوم این مراسم روز شنبه ۹ مهر با همکاری آموزش‌ و پرورش در سطح مدارس سراسر استان برگزار خواهد شد.
به گفته مدیرکل کمیته امداد استان کرمان ۱۰۰ پایگاه شور عاطفه‌ها در میادین اصلی شهرهای استان به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های مردم راه‌اندازی شده است.
کمیته امداد استان همچنین شیوه های مشارکت شهروندان در شور عاطفه‌ها را به شرح زیر اعلام کرده است: مردم نوع‌دوست استان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۴*۸۸۷۷* یا از طریق شماره‌ حساب ۲۲۰۳۱۳۶۱۰۵ و شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۶۴۸۷۹ کمک‌های نقدی خود را برای حمایت از دانش‌آموزان نیازمند در آستانه سال تحصیلی جدید پرداخت کنند.
همچنین مردم نیکوکار استان کرمان می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود را علاوه بر پایگاه‌های سطح شهر به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سراسر استان تحویل دهند.
کمیته امداد در نظر دارد با کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار در رویداد ملی شور عاطفه‌ها نسبت به تأمین بسته‌های حمایتی تحصیلی برای دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت این نهاد اقدام کند که تهیه نوشت‌افزار، کیف، کفش و پوشاک را در کنار ملزومات آموزشی شامل می شود.




جزییات استقرار پایگاه‌های شور عاطفه‌ها در کرمان/ با یاد مددجویان به استقبال مهر برویم

منبع: ایرنـا
? جزییات استقرار پایگاه‌های شور عاطفه‌ها در کرمان/ با یاد مددجویان به استقبال مهر برویم