جزئیات هفتمین یادواره ۲۹ شهید جاویدالاثر رفسنجان و انار اعلام شد

نذیر کرمان/کرمان رئیس بنیاد شهید رفسنجان از برگزاری هفتمین یادواره ۲۹ شهید جاویدالاثر شهرستان‌های رفسنجان و انار طی سه شب خبر داد. مصطفی دهقان‌رجبی ظهر امروز ۱۲ آذرماه در نشست خبری اظهار کرد: حدود هشت سال است که هیئت میثاق شهدا در شهرستان یادواره شهدای مفقودالاثر شهرستان رفسنجان و انار را برگزار می‌کند و این […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس بنیاد شهید رفسنجان از برگزاری هفتمین یادواره ۲۹ شهید جاویدالاثر شهرستان‌های رفسنجان و انار طی سه شب خبر داد.

مصطفی دهقان‌رجبی ظهر امروز ۱۲ آذرماه در نشست خبری اظهار کرد: حدود هشت سال است که هیئت میثاق شهدا در شهرستان یادواره شهدای مفقودالاثر شهرستان رفسنجان و انار را برگزار می‌کند و این مراسم هر سال در ایام فاطمیه برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که هفتمین یادواره ۲۹ شهید مفقودالاثر شهرستان رفسنجان و انار از ۱۵ آذرماه جاری به مدت سه شب برگزار می‌شود، افزود: سه شب در شهرستان میزبان خانواده‌های شهدا هستیم.

رئیس بنیاد شهید رفسنجان ادامه داد: سخنران این مراسم حجت الاسلام حسین جوشقانیان راوی جبهه و جنگ، سردار حاج سعید قاسمی و مهمان ویژه این مراسم خانواده شهید عجمیان است.

دهقان‌رجبی تصریح کرد: هر شب میزبان مدعوین خاصی از جمله جامعه انتظامی، جامعه دانشجویی و جامعه دانش آموزی خواهیم بود تا بتوانیم حداکثر استفاده را از این شب‌ها ببریم.

وی اضافه کرد: یکی از برنامه‌ها رونمایی از یادبود دو شهید مفقودالاثر است.

رفسنجان دو شهید مفقودالاثر مدافع حرم دارد

امیرحسین حسنی دبیر یادواره شهدای مفقودالاثر رفسنجان و انار نیز در ادامه این نشست خبری گفت: امسال نیز هفتمین یادواره شهدا همانند سال‌های قبل همزمان با ایام فاطمیه(سلام الله علیها) برگزار می‌شود.

وی افزود: مهدیه گلزار شهدای عباس‌آباد از ساعت ۱۹ تا ۲۱ شب به مدت سه شب از ۱۵ آذرماه میزبانی این یادواره را بر عهده دارد.

وی خاطرنشان کرد: ۲۹ شهید گران‌قدر شهرستان رفسنجان مفقودالاثر هستند که دو شهید ازجمله شهید حاج‌حسین بادپا و شهید غلام محمد خلیلی از شهدای مدافع حرم در بین این ۲۹ شهید هستند.

انتهای پیام




جزئیات هفتمین یادواره ۲۹ شهید جاویدالاثر رفسنجان و انار اعلام شد

منبع: ایـسنا
? جزئیات هفتمین یادواره ۲۹ شهید جاویدالاثر رفسنجان و انار اعلام شد