جزئیات تشییع و تدفین شهید ۸ ساله کرمانی اعلام شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: پیکر مطهر دانش‌آموز شهید “علی اصغر لری گویینی” در گلزار شهدای سیرجان آرام می‌گیرد. – اخبار استانها – سعید ایرانمنش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با تسلیت شهادت تعدادی از هموطنانمان در حادثه تروریستی چهارم آبان‌ماه در سومین حرم اهل بیت(ع)، اظهار داشت: عملیات […]

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: پیکر مطهر دانش‌آموز شهید “علی اصغر لری گویینی” در گلزار شهدای سیرجان آرام می‌گیرد.

– اخبار استانها –

سعید ایرانمنش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با تسلیت شهادت تعدادی از هموطنانمان در حادثه تروریستی چهارم آبان‌ماه در سومین حرم اهل بیت(ع)، اظهار داشت: عملیات تروریستی چند روز گذشته در آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) شیراز، موجب اندوه و تأثر عمیق همه شد.

وی با بیان اینکه در این حادثه تروریستی سه نفر از شهروندان سیرجانی نیز حضور داشتند که یک نفر آنها شهید و دو نفر دیگر مجروح شدند، گفت: در این جنایت هولناک “علی اصغر لری گویینی” به شهادت رسید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با اشاره به اینکه این دانش‌آموز شهید، هشت ساله و دانش‌آموز پایه دوم مدرسه عشایری کعبه در روستای چاه قوسکی منطقه خیرآباد شهرستان سیرجان کرمان بود، افزود: پدرو برادر این دانش‌آموز نیز مجروح شده و در شیراز بستری هستند.

وی با اشاره به برنامه‌های تشییع و تدفین این دانش‌آموز شهید، گفت: این شهید دانش‌آموز ما امروز به همراه دیگر شهدا در حرم حضرت شاهچراغ(ع) تشییع شده و سپس برای طواف در حرم حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) به مشهد می‌روند.

ایرانمنش با بیان اینکه این شهدا از شهر مقدس مشهد به شیراز برمی‌گردند و پس از آن  پیکر شهید “علی اصغر لری گویینی” به سیرجان منتقل می‌شود، افزود: آیین وداع با این شهید دانش‌آموز فردا صبح در دو دانشگاه صنعتی و دانشگاه آزاد سیرجان و تعدادی از مدارس سیرجان برگزار می‌شود.

راهپیمایی مردم کرمان دیار حاج قاسم در محکومیت حادثه تروریستی شیراز+تصاویر و فیلم
امام جمعه کرمان: آمریکا در پشت پرده تمام جنایات تروریستی و اغتشاشات قرار دارد

وی با اشاره به اینکه پیکر شهید “علی اصغر لری گویینی” فردا عصر به زادگاه این شهید که یکی از روستاهای محروم و دورافتاده سیرجان است منتقل می‌شود، ادامه داد: فردا شب آیین وداع با این شهید در مهدیه شهرستان سیرجان برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با بیان اینکه آیین تشییع این شهید دانش‌آموز دوشنبه ساعت ۸:۳۰ صبح برگزار می‌شود، گفت: پیکر مطهر این شهید از ابتدای بلوار سردار جنگل تا میدان امام حسین(ع) سیرجان بر روی دستان مردم شهیدپرور این شهرستان تشییع شده و برای تدفین به گلزار شهدای سیرجان می‌رود.

انتهای پیام/۵۱۱/




جزئیات تشییع و تدفین شهید ۸ ساله کرمانی اعلام شد

منبع: تسنــیم
? جزئیات تشییع و تدفین شهید ۸ ساله کرمانی اعلام شد