جزئیات بیشتری از حادثه مرگ دو کارگر معدن زغالسنگ پابدانا

حسین امامی‌پور درباره جزئیات بیشتر حادثه مرگ کارگر معدن پابدانا به خبرنگار فت فتو گفت: حادثه در کارگاه ۱۲/۱۴ معدن زغالسنگ «پابدانا» از معادن زغالسنگ کرمان در شهرستان کوهبنان درحالی رخ داد که حدود چهار کارگر در عمق تونل مشغول کار استخراج بوده‌اند. او با بیان اینکه در این واقعه دو نفر از […]


حسین امامی‌پور درباره جزئیات بیشتر حادثه مرگ کارگر معدن پابدانا به خبرنگار فت فتو گفت: حادثه در کارگاه ۱۲/۱۴ معدن زغالسنگ «پابدانا» از معادن زغالسنگ کرمان در شهرستان کوهبنان درحالی رخ داد که حدود چهار کارگر در عمق تونل مشغول کار استخراج بوده‌اند.


او با بیان اینکه در این واقعه دو نفر از کارگران حین انجام کار بر اثر ریزش کارگاه استخراج که در ابتدا محبوس شده بودند، جان خود را از دست دادند، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه شب گذشته (یکشنبه ۹ آبان ماه) بر اثر وقوع یک مورد حادثه ریزش کارگاه در معدن ۱۲ -۱۴ معدن زغال سنگ پابدانا از معادن زغالسنگ کرمان، چهار کارگر دچار حادثه شدند.


او با بیان اینکه جدا از دو کار جان باخته، دو کارگری که این دورا همراهی می‌کردند به موقع اقدام به فرار می‌کنند و خود را نجات می‌دهند، گفت: این واحد معدنی تحت مسئولیت شرکت یاقوت شهر به صورت خصوصی مدیریت می‌شود.


طبق اظهارت وی؛ پیش از این نیز در تاریخ یکم شهریور ماه سال جاری، یک حادثه مشابه دیگر در کارگاه ۷۲/۲۳ معدن زغالسنگ «هَشونی» از معادن زغالسنگ کرمان در شهرستان کوهبنان رخ داد که حدود شش کارگر در عمق تونل حین کار تعمیرات بر اثر شکستگی سقف دچار حادثه شدند که در نهایت یک نفر جان خود را از دست داد.


انتهای پیام/




جزئیات بیشتری از حادثه مرگ دو کارگر معدن زغالسنگ پابدانا

منبع: ایـلنا
? جزئیات بیشتری از حادثه مرگ دو کارگر معدن زغالسنگ پابدانا