جزئیات برگزاری نشست جبهه علمی و فرهنگی اساتید در کرمان

مسئول سازمان بسیج اساتید استان کرمان گفت: نشست جبهه علمی و فرهنگی بسیج اساتید در کرمان با اجتماع ۵۰۰ نفری با حضور نماینده ولی‌فقیه در ستاد کل نیروهای مسلح برگزار می‌شود. قاسم محمدی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ در خصوص برگزاری نشست جبهه علمی و فرهنگی بسیج اساتید در کرمان […]

مسئول سازمان بسیج اساتید استان کرمان گفت: نشست جبهه علمی و فرهنگی بسیج اساتید در کرمان با اجتماع ۵۰۰ نفری با حضور نماینده ولی‌فقیه در ستاد کل نیروهای مسلح برگزار می‌شود.

قاسم محمدی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ در خصوص برگزاری نشست جبهه علمی و فرهنگی بسیج اساتید در کرمان گفت: این نشست ۳۰ هزار نفری امروز به‌صورت هماهنگ در سراسر کشور در قالب جبهه علمی و فرهنگی اساتید کشور با رویکرد کارآمدی نظام حکمرانی، آزادی قدس  و آرمان اسلامی برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج اساتید استان کرمان ادامه داد: این نشست بین تمام اقشار مختلف سازمان بسیج مستضعفین، شامل قشر جامعه پزشکان، جامعه مهندسین عمران، جامعه مهندسین صنعت، جامعه مهندسی کشاورزی، حقوق‌دانان، فرهنگیان، دانشجویی، ادارات و دیگر اقشار در کنار بسیج اساتید برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در سطح استان کرمان ۲۸ کانون بسیج اساتید در ۱۰ شهرستان فعالیت می‌کنند، ابراز کرد: نشست جبهه علمی و فرهنگی بسیج اساتید، در مرکز شهر کرمان در تالار وحدت شهید باهنر با اجتماع ۵۰۰ نفری با حضور آیت‌الله سعیدی نماینده ولی‌فقیه در ستاد کل نیروهای مسلح برگزار می‌شود.

محمدی‌نژاد اظهار کرد: مراسم از ساعت ۹ الی ۱۲ برگزار خواهد شد که در ساعات اولیه مراسم به صورت متمرکز و وبینار با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای و سرلشکر سلامی را خواهیم داشت و بعد از آن به طرح مسائل استان خواهیم پرداخت و اقداماتی که سازمان بسیج اساتید استان در این زمینه انجام داده است و سپس سخنرانی آیت‌الله سعیدی را خواهیم داشت.

مسئول سازمان بسیج اساتید استان کرمان با بیان اینکه در این نشست رویدادهای نوآورانه، کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره، برنامه‌های جهاد تبیین، بحث خواهد شد، عنوان کرد: با توجه به اینکه بسیج اساتید، قرارگاه جهاد تبیین دانشگاه‌های استان کرمان است، گزارشی در خصوص کمیته‌های تخصصی حکمرانی و هیات‌های اندیشه‌ورز ارائه خواهیم داد.

وی در خصوص برگزاری این نشست در شهرستان‌های استان کرمان خاطرنشان کرد: در شهرستان‌ها نشست جبهه علمی و فرهنگی اساتید در دو گروه «الف» شامل شهرستان‌های رفسنجان، سیرجان، جیرفت و بم برنامه و در گروه «ب» شهرستان‌های زرند، شهربابک، کهنوج، بافت و بردسیر برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/م

 




جزئیات برگزاری نشست جبهه علمی و فرهنگی اساتید در کرمان

منبع:آرمـان
? جزئیات برگزاری نشست جبهه علمی و فرهنگی اساتید در کرمان