جذب ۹۳ نیرو طی ماه‌های آینده/ تکمیل پروژه های سلامت رودبارجنوب نیازمند همت جمعی مسئولان است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: جذب ۹۳ نیرو طی ماه آینده خواهیم داشت که یک سوم نیروها مربوط به رودبار است تا ارتقای خدمات در مراکز و بیمارستانها با رفع کمبود نیرو محقق شود. به گزارش خبرنگار فت فتو از رودبارجنوب،علی اصغر خیرخواه ظهر امروز در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه که با حضور مسئولان […]

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: جذب ۹۳ نیرو طی ماه آینده خواهیم داشت که یک سوم نیروها مربوط به رودبار است تا ارتقای خدمات در مراکز و بیمارستانها با رفع کمبود نیرو محقق شود.

به گزارش خبرنگار فت فتو از رودبارجنوب،علی اصغر خیرخواه ظهر امروز در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه که با حضور مسئولان محلی شهرستان رودبار، شکرالهی نماینده ۵ شهرستان جنوبی در مجلس اعضای هیئت رییسه و مدیران ستادی دانشگاه در شهر رودبار برگزار شد، اظهار کرد: تلاش مجموعه دانشگاه ارتقای خدمات سلامت در منطقه به ویژه رودبار جنوب است گامهای مهمی برداشته شده اما هنوز با ایده آل فاصله داریم، تلاش و برنامه ریزی ما رفع مشکلات بهداشتی و درمانی است.

 
وی افزود: ۳۶ پروژه بزرگ نیمه تمام با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان در منطقه به بهره برداری رسیده که ۱۲ پروژه در شهرستان رودبار است و ۹۱ پروژه تفاهم نامه ای هم در حوزه دانشگاه تا پایان سال تکمیل و احداث میشود. 
 
خیرخواه تصریح کرد: یکی از اقدامات دانشگاه در جازموریان تکمیل و توسعه زیرساخت ها است در این راستا راه اندازی درمان بستر جازموریان در دستور کار قرار دارد، اما اولویت تکمیل پروژههای ناتمام است.
 
وی با اشاره به اهمیت زیرساخت های منطقه در جذب نیروی متخصص برای مراکز بهداشتی و درمانی خاطرنشان کرد: در بحث اورژانس جاده ای هم طبق استانداردها پوشش کامل در جنوب کرمان را داریم و پیگیر تکمیل پوشش جادههای فرعی هستیم، پایگاه۱۱۵ چاه ابراهیم هم به زودی افتتاح میشود. 
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: کمبود پزشک بخشی مربوط به قبولی تخصص پزشکان و بخشی هم مربوط به کمبود زیرساختهای منطقه است که رفع آن مستلزم توسعه زیرساختها است تا بتوایم جذب و ماندگاری بیشتری داشته باشیم. 
 
خیرخواه عنوان کرد: تکمیل پروژههای سلامت رودبار همت جمعی را می طلبد ۵۰ درصد اعتبار گذاشته شده و ۵۰ درصد دیگر باید سایر نهادها همکاری داشته باشند تا پایان سال شاهد اتمام پروژه های هدفگذاری شده باشیم.
 
وی با بیان اینکه تمام تلاش ما کم کردن، رنج بیماران است که از کمک خیران هم بهره مند شده ایم، افزود: در این راستا بخشهای دیالیز رودبار و نازائی جیرفت راه اندازی شد و بخشهای آنکولوژی و آنژیو گرافی جیرفت هم راه اندازی می شود.
 
خیرخواه با بیان اینکه ۳۶ پروژه حوزه سلامت جنوب کرمان در حال بهره برداری است و افتتاح رسمی با حضور مسئولان وزارت بهداشت در آینده نزدیک خواهد بود، تصریح کرد: جذب ۹۳ نیرو طی ماه آینده خواهیم داشت که یک سوم نیروها مربوط به رودبار است تا ارتقای خدمات در مراکز و بیمارستانها با رفع کمبود نیرو محقق شود.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با بیان اینکه در جذب پزشک متخصص رودبار جنوب ویژه دیده خواهد شد، عنوان کرد: راه اندازی آزمایشگاه مرکزی، توسعه اورژانس و ساخت شش خانه پزشک در شهرستان رودبار در دستور کار قرار دارد.
 
 
انتهای پیام/پ




جذب ۹۳ نیرو طی ماه‌های آینده/ تکمیل پروژه های سلامت رودبارجنوب نیازمند همت جمعی مسئولان است

منبع:آرمـان
? جذب ۹۳ نیرو طی ماه‌های آینده/ تکمیل پروژه های سلامت رودبارجنوب نیازمند همت جمعی مسئولان است