جذب بیش از ۵ هزار حامی جدید برای ایتام تحت حمایت در ماه مبارک

 مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از جذب ۵۳۱۹ حامی جدید برای ایتام و فرزندان محسنین استان کرمان در ماه مبارک رمضان خبر داد. به گزارش سرویس اقتصادی «نذیر کرمان» ناصر عسکری نژاد بابیان اینکه ۲۳ هزار و ۴۷۳ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان هستند، گفت: ۷۲ هزار حامی خیر با […]

 مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از جذب ۵۳۱۹ حامی جدید برای ایتام و فرزندان محسنین استان کرمان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش سرویس اقتصادی «نذیر کرمان» ناصر عسکری نژاد بابیان اینکه ۲۳ هزار و ۴۷۳ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان هستند، گفت: ۷۲ هزار حامی خیر با مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین از این ایتام و فرزندان خانواده‌های نیازمند حمایت می‌کنند.

وی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان امسال ۵۳۱۹ حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت‌نام کرده‌اند و حمایت ۷۸۱۶ یتیم و فرزند محسنین را بر عهده گرفتند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان ارتقای سطح معیشت و رفاه کودکان نیازمند را از اهداف اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین عنوان و بیان کرد: با مشارکت خوب حامیان نیکوکار در حال حاضر فرزند یتیم بدون حامی در استان نداریم و با توجه به ورود ایتام جدید به جامعه هدف کمیته امداد، امیدواریم شاهد افزایش تعداد حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین و هم‌چنین افزایش میانگین پرداختی حامیان باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان خاطرنشان کرد: شهروندان و مردم نیکوکار می‌توانند با مراجعه به سایت Ekram.emdad.ir یا ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت‌نام کرده و حمایت یک یا چند فرزند معنوی را به عهده بگیرند.

انتهای خبر/ طهماسبی
 




جذب بیش از ۵ هزار حامی جدید برای ایتام تحت حمایت در ماه مبارک

منبع:آرمـان
? جذب بیش از ۵ هزار حامی جدید برای ایتام تحت حمایت در ماه مبارک