جذابیت‌های دینی و ملی به تصویر کشیده شود

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های فت فتو از شاهین‌شهر، مجتبی جعفری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر با صدور حکمی منصور فراهینی‌اصفهانی را به‌عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی این واحد دانشگاهی منصوب کرد. در حکم جعفری خطاب به فراهینی اصفهانی آمده است: نظر به مراتب تعهد، دانش و تجارب ارزشمند جنابعالی به‌موجب این حکم […]

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های فت فتو از شاهین‌شهر، مجتبی جعفری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر با صدور حکمی منصور فراهینی‌اصفهانی را به‌عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی این واحد دانشگاهی منصوب کرد.

در حکم جعفری خطاب به فراهینی اصفهانی آمده است: نظر به مراتب تعهد، دانش و تجارب ارزشمند جنابعالی به‌موجب این حکم به‌عنوان سرپرست معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر منصوب می‌شوید. امید است به فضل الهی و با استفاده شایسته از توانمندی سرمایه‌های انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر در حوزه فرهنگی و همکاری بین بخشی با دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در انجام امور محوله موفق و مؤید باشید.

جعفری در حاشیه مراسم معارفه فراهینی در گفت‌وگو با فت فتو اظهار کرد: فعالیت فرهنگی در دانشگاه، دارای ظرافت‌های فراوانی است و مسئولان در این بخش باید بتوانند با جلوه‌گری مناسب، زیبایی‌ها و جذابیت‌های دینی و ملی را به بهترین شکل به تصویر بکشند و در راستای تقویت مبانی و ارزش اسلامی و تعمیق آن در دانشگاه گام‌های مؤثری بردارند.

وی افزود: نیاز است با حضور معاون جدید فرهنگی با استفاده از رهنمود‌ها و دستورالعمل‌های معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و با همکاری مجموعه نهاد‌های نمایندگی مقام معظم رهبری و بسیج دانشجویی و استادان و دیگر تشکل‌ها، برنامه‌های فرهنگی افزایش پیدا کند.

 سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر تأکید کرد: باید ظرفیتی فراهم کرد تا دانشگاه تبدیل به دانشگاه تراز انقلاب اسلامی شود و این ظرفیت در دانشگاه آزاد اسلامی آماده است.

به گزارش آنا؛ منصور فراهینی‌اصفهانی سرپرست حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر معاونت علمی و عضو شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/۴۱۲۱/




جذابیت‌های دینی و ملی به تصویر کشیده شود

منبع:آنـــا
? جذابیت‌های دینی و ملی به تصویر کشیده شود