جبهه مقاومت هیچ زمان به قدرتمندی امروز نبوده است

نذیر کرمان/کرمان نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به برکت اقدامات حاج قاسم سلیمانی، هیچ زمانی جبهه مقاومت به قدرتمندی امروز نبوده است. حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی پیش از ظهر امروز ۱۱ اردیبهشت ماه در نشست بصیرتی و تبیینی استاد تراز انقلاب در دانشگاه شهید باهنر کرمان اظهار کرد: جامعیت […]

نذیر کرمان/کرمان نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به برکت اقدامات حاج قاسم سلیمانی، هیچ زمانی جبهه مقاومت به قدرتمندی امروز نبوده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی پیش از ظهر امروز ۱۱ اردیبهشت ماه در نشست بصیرتی و تبیینی استاد تراز انقلاب در دانشگاه شهید باهنر کرمان اظهار کرد: جامعیت شهید مطهری یکی از ویژگی‌های ممتاز اوست که بُعد الگویی آن را تقویت می‌کند.

او ادامه داد: از نظر شهید مطهری انسان کامل اسلامی، انسانی است که همه ارزش‌های اسلامی هماهنگ در او رشد کرده باشند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: شهید مطهری در هر وادی وارد شد، قهرمان بود و این به دلیل ویژگی جامعیت او بود، شهید مطهری هرگز کهنه نمی‌شود.‌

او بر لزوم ملموس بودن توحید در زندگی و جامعه تاکید کرد و در ادامه از جهاد تبیین سخن به میان آورد و افزود: حفظ هر انقلابی بدون هیچ‌گونه انحرافی از اصل انقلاب دشوارتر است.

حاجی صادقی اظهار کرد: بسیاری از انقلاب‌های بشری و غیربشری خوب شروع می‌شوند اما در ادامه گرفتار ارتداد و ارتجاع می‌شوند و به قبل از خود بازمی‌گردند.

او تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل تولد جدید اسلام ناب بود و به برکت وجود ولایت، فهم و استقامت مردم خیلی از رجعت‌ها را پشت سر گذاشتیم و انقلاب به هدر نرفت.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با یادآوری فتنه‌هایی که انقلاب اسلامی پشت سر گذاشته است، عنوان کرد: در دهه ۶۰ فتنه‌های بزرگی داشتیم و در دهه ۷۰ یک جریانی حاکم شد و صریحا در دانشگاه به ما گفتند که رهبر شما رای نیاورد و رهبر ما رای آورد و دوران سکولاریزم شروع شد.

او ادامه داد: دشمن هنوز دست برنداشته است و خطر رجعت وجود دارد و اگر به هشدارهای مقام معظم رهبری در ۱۴ خرداد گوش می‌دادیم با مشکلات آبان و آذر روبرو نمی‌شدیم.

حاجی صادقی با تبیین ارتجاع روشنفکری اظهار کرد: روشنفکری همیشه مدعی پویایی رو به جلو است و نباید واقعیت انقلاب را تحریف و امام راحل را کمرنگ کنند، نگذارید جنگ روانی تاثیرگذار شود.

او بیان کرد: در جهاد تبیین نتوانسته‌ایم نیمه پر لیوان جبهه انقلاب و نیمه خالی دشمن را نشان دهیم. انقلاب در عرصه‌های جهانی فراز و نشیب داشته اما توقف نداشته، امروز دشمن با انگیزه ارتجاع به دنبال تحریف، یأس‌آفرینی و هویت‌زدایی است.

حاجی صادقی ادامه داد: رسالت و جهاد اصلی نخبگان و رهبران فکری جامعه در حوزه و دانشگاه این است که با تبیین ارزش‌ها و الگوها در برابر این تهاجم که می‌خواهد ما را به گذشته برگرداند و از انقلاب هویت‌زدایی کند، بایستیم.

او تغییر ذائقه فرهنگی و گرایش مردم، تغییر محاسبات مدیران و نخبگان، القاء یأس و ناامیدی در جبهه انقلاب، تضعیف رهبری در بعد قداست و اقتدار، جنگ‌های نیابتی و اختلافی، تضعیف مؤلفه‌های قدرت و … را از اهداف دشمن برشمرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمله فکری دشمن را علل اتفاقاتی که در جامعه رخ می‌دهد، دانست و بیان کرد: دشمن جنگ ترکیبی راه انداخته لذا ما هم باید جهاد ترکیبی کنیم.

او با بیان این مطلب که جنگ جبهه حق و باطل پایان ندارد و در ادامه عنوان کرد: در جنگ ترکیبی با جهاد تبیین و جهاد امیدآفرین و … نگذاریم جبهه آسیب ببیند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به برکت اقدامات حاج قاسم سلیمانی هیچ زمانی جبهه مقاومت به قدرتمندی امروز نبوده است.

او بیان کرد: نابسامانی و مشکلات اقتصادی و غیراقتصادی به خاطر عمل به شریعت نیست بلکه به خاطر عمل نکردن درست به شریعت است و همچنین به علت اسلامیت نیست بلکه به دلیل عمل نکردن به اسلامیت است.

حاجی صادقی در پایان خطاب به اساتید گفت: شما به خاطر اینکه همشهریان حاج قاسم هستید مسئولیتتان بیشتر است و باید فریاد مقاومت از این‌جا به همه عالم منتشر شود.

به گزارش نذیر کرمان، حسین اکبری فرد رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان نیز در این نشست گفت: دانشگاه شهید باهنر کرمان دارای ۶۰۰ عضو هیئت علمی است.

او از تدریس همه رشته‌های علوم در دانشگاه شهید باهنر کرمان سخن گفت و ادامه داد: دانشگاه شهید باهنر کرمان ۱۱ دانشکده و شش پژوهشکده دارد.

رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان با اشاره به شعار سال گفت: جامعه دانشگاهی حل مسائل جامعه را رسالت خود می‌دانند و اگر رسالت پژوهشی، علمی و … به درستی انجام شود، باعث ثروت آفرینی در جامعه می‌شود.

او تاکید کرد: رشد تولید برخواسته از بهره‌وری بهترین روش است.

انتهای پیام




جبهه مقاومت هیچ زمان به قدرتمندی امروز نبوده است

منبع: ایـسنا
? جبهه مقاومت هیچ زمان به قدرتمندی امروز نبوده است