جبهه انقلاب در فضای مجازی حضور فعال‌تری داشته باشد

امام جمعه جیرفت گفت: جبهه انقلاب به‌ویژه جوانان تحصیلکرده حزب‌اللهی در بحث فضای مجازی حضور با بصیرت و قوی‌تری داشته باشند . به گزارش فت فتو از جیرفت، حجت‌الاسلام میثم تارم امروز در خطبه‌های نماز جمعه جیرفت ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: فلسفه وجودی نیروی انتظامی خدمت برای مردم است و اگر امنیت […]


امام جمعه جیرفت گفت: جبهه انقلاب به‌ویژه جوانان تحصیلکرده حزب‌اللهی در بحث فضای مجازی حضور با بصیرت و قوی‌تری داشته باشند .

به گزارش فت فتو از جیرفت، حجت‌الاسلام میثم تارم امروز در خطبه‌های نماز جمعه جیرفت ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: فلسفه وجودی نیروی انتظامی خدمت برای مردم است و اگر امنیت نباشد هیچ مسأله‌ای به سرانجام نخواهد رسید.

وی با اشاره به کلام امام علی علیه‌الاسلام مبنی بر عبرت گرفتن از گذشته خاطرنشان کرد: در حوادث اخیر رسانه‌های وابسته به بیگانگان با تبلیغات بی‌شمار، بسیاری از جوانان و نوجوانان را بر ترویج خشونت و اغتشاش ترغیب کردند.

تارم بیان داشت: در بخش‌های‌ فضایی و موشکی قدرت اول منطقه هستیم اما متاسفانه در بحث فضای مجازی ضعیف عمل کردیم و دشمن از ضعف ما استفاده کرده و فتنه‌های متعددی از همین فضای مجازی ایجاد کرده است.

وی با برشمردن اهداف دشمن در جنگ نرم برای ضربه‌زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: جنگ نرم، جنگ پیچیده ترکیبی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی با صلابت و قاطعیت هرچه تمام‌تر این مسیر را با کمک مردم سلحشور ایران در راه تعالی پیش می‌برد.

تارم، حضور فعال در فضای مجازی و پاسخگویی و تبیین واقعیت‌های روز را لازمه مبارزه با جنگ نرم دشمن دانست و خاطرنشان کرد: آیه (و اعدوا لهم ما استطعتم من قوه ) فقط مختص به جنگ نیست، بلکه این روزها حضور مقتدرانه و به‌موقع در فضای مجازی اولویت دارد.

حجت‌الاسلام تارم اظهار داشت: جبهه انقلاب به‌ویژه جوانان تحصیلکرده حزب‌اللهی در بحث فضای مجازی حضور با بصیرت و قوی داشته باشند و با تبیین اصول متعالی نظام راه را بر فتنه و خرابکاری‌های دشمن ببندند.

وی با درخواست از دستگاه قضایی در برخورد توأم با رافت اسلامی با جوانان و نوجوانان فریب‌خورده گفت: نوجوان و جوانان، ناآگاهانه در زمین دشمن بازی کردند و اعترافات آنان نشان می‌دهد آنها از عملکرد خود پشیمان هستند.

امام جمعه جیرفت خاطرنشان کرد: وظایف معلمان و خانواده‌ها در این برهه، حساس‌تر است و باید آسیب‌های فضای مجازی برای جوانان و نوجوانان بیشتر روشن شود.

امام جمعه جیرفت با اشاره به حضور مقتدرانه و باصلابت مقام معظم رهبری در دانشگاه افسری و تربیت پلیس امام حسن(ع ) متذکر شد: حضور رهبری با آن صلابت و اقتدار دهان یاوه‌گویان نظام را

بست.

انتهای پیام/۳۷۶۳/ب 





جبهه انقلاب در فضای مجازی حضور فعال‌تری داشته باشد

منبع: فــارس
? جبهه انقلاب در فضای مجازی حضور فعال‌تری داشته باشد