جبهه‌های مقاومت با الگوگیری از ایران اسلامی شکل گرفت

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کوهبنان گفت: میقات‌ صالحین و نمایش اقتدار بسیجیان در محل مصلای مسجد جامع کوهبنان برگزار شد. به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان،همزمان با هفته بسیج جلسه  میقات‌ صالحین و نمایش اقتدار بسیجیان کوهبنان در محل مصلای نماز جمعه مسجد جامع کوهبنان برگزار شد. در ادامه  حجت‌الاسلام ابوطالب هنرهوده […]

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کوهبنان گفت: میقات‌ صالحین و نمایش اقتدار بسیجیان در محل مصلای مسجد جامع کوهبنان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان،همزمان با هفته بسیج جلسه  میقات‌ صالحین و نمایش اقتدار بسیجیان کوهبنان در محل مصلای نماز جمعه مسجد جامع کوهبنان برگزار شد.

در ادامه  حجت‌الاسلام ابوطالب هنرهوده گفت: ما از نسل سلمان فارسی هستیم که همواره در خدمت ولایت و رهبری نظام اسلامی هستیم و پیش بینی رسول اکرم (ص) را جامه عمل پوشانیدیم که در برابر مومن سر تعظیم فرود آوریم اما در برابر دشمنان و ظالمان ایستادگی کنیم.

وی ادامه داد: نیروهای بسیجی ایران اسلامی با عزت و اقتدار، با قدرت و صلابت در برابر استکبار جهانی ایستادند چون آمریکا و اسرائیل آنها هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کوهبنان افزود: در دوران دفاع مقدس جانثاری و ایستادگی رزمندگان بود که پیروزی را رقم زد لذا جبهه‌های مقاومت با الگوگیری از ایران اسلامی شکل گرفت و با اخلاص در برابر دشمنان ایستادند.

​​​​​​در این مراسم فرمانده ناحیه کوهبنان گفت: مکتبی و انقلابی بودن، مردمی بودن، عاشورایی و دغدغه مند بودن،  
بصیرت، خط شکنی، اخلاص، تبعیت عاشقانه از ولایت، توسل به ائمه و توکل به خدا،  دشمن‌شناسی، شهادت‌طلبی، ایثار و مقاومت از ویژگی‌های بسیجیان است.

وی ابراز کرد: بسیج در همه زمینه‌ها و عرصه‌ها فعالیت چشمگیر دارد لذا با ظرفیت بسیج موانع و مشکلات برطرف خواهد شد.

در پایان مراسم تجلیل از بسیجیان برگزیده جشنواره مالک اشتر، خبرنگاران بسیجی، فعالان گروه‌های جهادی، علمی و پژوهشی، رونمایی از کتاب سفری پرماجرا از آثار دانش آموز بسیجی حسین محمدی، تشکیل حلقه‌های طرح صالحین از جمله برنامه ها بودند.

انتهای پیام/کوهبنان




جبهه‌های مقاومت با الگوگیری از ایران اسلامی شکل گرفت

منبع:آرمـان
? جبهه‌های مقاومت با الگوگیری از ایران اسلامی شکل گرفت