جایگاه مهم جمهوری‌اسلامی‌ ایران در تمام عرصه‌ها

عضو هیئت علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: عملیات عین‌الاسد نشان داد که منطقه خاورمیانه دیگر برای آمریکا امن نیست و جمهوری‌ اسلامی‌ ایران جایگاه مهمی در عرصه مدیریت جنگ سخت و نرم دارد. به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ مهدیه علوی‌فر در تحلیل حمله ۱۳ موشک ایران به سمت پایگاه نظامی عین‌الاسد […]

عضو هیئت علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: عملیات عین‌الاسد نشان داد که منطقه خاورمیانه دیگر برای آمریکا امن نیست و جمهوری‌ اسلامی‌ ایران جایگاه مهمی در عرصه مدیریت جنگ سخت و نرم دارد.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ مهدیه علوی‌فر در تحلیل حمله ۱۳ موشک ایران به سمت پایگاه نظامی عین‌الاسد آمریکا در کشور عراق گفت: به عقیده من این حمله نشان‌ داد که جمهوری‌ اسلامی ایران در هر شرایطی آماده نبرد و دفاع از خود است و به نوعی قدرت موشکی و نظامی ایران به نمایش گذاشته‌ شد.

وی با تاکید بر این که عملیات عین‌الاسد ابعاد بسیار گسترده‌ای دارد تصریح کرد: این عملیات دارای ابعاد بسیار زیادی در حوزه سیاسی، اقتصادی، امنیتی، فرهنگی و ….. که هر کدام جای ساعت‌ها بحث و صحبت دارد.
این عضو هیئت علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان ادامه داد: این حمله مُشتی از نمونه خروارها تجهیزات و تسلیحات نظامی ایران است، که ایرانیان به این باور و اندیشه ما می‌توانیم دست یافته‌اند و در هر شرایطی می‌توانند خود را برای جنگ و نبرد آماده کنند. و این قدرت جز با توکل به خدا و توان داخلی کشور به دست‌نیامده‌است و این در حالی است که ما در دوران هشت سال دفاع مقدس از بسیاری جهات از جمله تهیه سیم‌ خاردار عاجر بودیم و تمامی کشورهای جهان ما را تحریم کرده بودند، اما اکنون به مرحله‌ای رسیده‌ایم که با تکیه بر نیروی جوان و تجربه بزرگان این عرصه می‌توانیم معادلات منطقه‌ای را به نفع خود تغییر دهیم.
وی اذعان کرد: این عملیات نشان داد که منطقه خاورمیانه دیگر برای آمریکا امن نیست و جمهوری‌ اسلامی‌ ایران جایگاه مهمی در عرصه مدیریت جنگ سخت و نرم دارد.
وی با اشاره به این که عملیات غرورآفرین عین‌الاسد تنها سیلی کوچکی به آمریکا بود، خاطرنشان کرد: این عملیات در آن‌ روزهای سخت پس از شهادت سردار مرحم کوچکی بر این غم بزرگ بود و بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب «انتقام خون سردار سلیمانی بیرون راندن آمریکا از منطقه است» که با توجه به اتفاقات اخیر فلسطین می‌توان به تحقق این مسئله امیدوارتر بود.
علوی‌فر در پایان خاطرنشان کرد: دشمن دچار اشتباه محض راهبردی در شهادت سردار سلیمانی شد اما تمام ملت ایران به چشم خود دید که بعد از شهادت وی میلیون‌ها سلیمانی در ایران و منطقه قدم در مکتب ایشان گذاشتند و ادامه دهنده این سردار دل‌ها شدند.

انتهای خبر/ تاج‌الدینی

 




جایگاه مهم جمهوری‌اسلامی‌ ایران در تمام عرصه‌ها

منبع:آرمـان
? جایگاه مهم جمهوری‌اسلامی‌ ایران در تمام عرصه‌ها