جان پدر کجاستی

پدر شهیده نازنین‌فاطمه عزیزی گفت: بعد از حادثه تروریستی دنبال نازنین فاطمه ۴ ساله گشتم تا این‌ که پیکر بی‌جان‌ دختر بابا در سردخانه یافتم. به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ در میان اسامی شهدای حادثه تروریستی مسیر گلزار شهدا کرمان شهدایی از دیگر اقوام مثل اتباع افغاستان نیز به چشم می‌خورند، […]

پدر شهیده نازنین‌فاطمه عزیزی گفت: بعد از حادثه تروریستی دنبال نازنین فاطمه ۴ ساله گشتم تا این‌ که پیکر بی‌جان‌ دختر بابا در سردخانه یافتم.

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ در میان اسامی شهدای حادثه تروریستی مسیر گلزار شهدا کرمان شهدایی از دیگر اقوام مثل اتباع افغاستان نیز به چشم می‌خورند، و از میان ده‌ها شهید این حادثه تروریستی، ۱۴ شهید و شهیده اتباع نیز وجود دارند. 
 

به سراغ روح‌الله عزیزی پدر شهیده چهار ساله نازنین‌فاطمه عزیزی رفتم و دقایقی را با او هم‌کلام شدم.
 
روح‌الله عزیزی که خود از اتباع اهل سنت است اما دارای همسر ایرانی شیعه است، وی روز حادثه را این گونه تعریف کرد: در آن روز همسر من، مادرخانم و دختران به مزار سردار سلمیانی رفته بودند. و عصر آن روز بود که از طریق تماسی متوجه حادثه تروریستی شدم و ابتدا به من اطلاع دادند که دختر بزرگتر من شهید شده و دختر کوچک‌تر نیز گم شده است.
 
این پدر شهید درحالی‌که اشک ریخته بر محاسن خود را پاک می‌کند، اذعان کرد: از عصر ۱۳ دی تا فردا آن روز در بیمارستان‌ها دنبال دو دختر خود بودم که بعد از کلی جستجو، دختر بزرگ خود را بر تخت بیمارستان و پیکر بی‌جان نازنین فاطمه را در سردخانه یافتم، و کمر من شکست.
 
وی در خصوص دختر کوچکتر خود خاطرنشان کرد: واقعا درست است که دخترها بابایی اند، مخصوصا اگر کوچک باشد و تازه به حرف آمده باشد، من از همان ابتدای تولد نازنین‌فاطمه عاشق و دلباخته او شده بودم و دخترم نیز همین طور آن زمان که زبان باز کرد انگار تمام دنیا را یک جا به من هدیه داده بودند.
 
وی در خصوص روح بزرگ این شهیده چهار ساله تصریح کرد: نازنین‌فاطمه دارای روح بسیار بزرگی بود و از زمانی که اتفاقات غزه شروع شده بود برای آنان دلسوزی می‌کرد و من سعی در آرام کردن او داشتم و همیشه از من سوال می‌کرد که چرا این بچه‌ها خاکی و خونی شده و چه گناهی کرده اند و من سعی می‌کردم که با زبان کودکانه با او صحبت کنم، تا شاید آرام شود.
 
وی ادامه داد: از زمانی که عبارت شهیده در کنار نام دختر من آمده است، آرامش عجیبی دارم و مطمئن هستم که اکنون در کنار سردار مقاومت در بهشت خوش و خرم است و خرسندم که دخترم در کودکی عاقبت بخیر شد ای کاش شفیع ما در روز محشر شود.
 
انتهای خبر/ تاج‌الدینی 
 
منبع: بوتیانیوز 




جان پدر کجاستی

منبع:آرمـان
? جان پدر کجاستی