جان‌فدا| موکب‌دار عراقی: شهید «حاج‌قاسم» دین زیادی گردن مردم عراق و جهان اسلام دارد/ انتقام خون سردار را می‌گیریم

یکی از موکب‌داران کشور عراق که در گلزار شهدای کرمان حضور دارد، می‌گوید: زدن موکب در سالروز شهادت حاج‌قاسم سلیمانی کمترین تشکر از این انسان عزیز و بزرگوار است و شهید حاج‌قاسم دین زیادی به گردن مردم عراق و جهان اسلام دارند.  فت فتو_ کرمان؛ محبوبه سعیدی: در فاصله دو روز مانده به سومین سالگرد شهادت […]


یکی از موکب‌داران کشور عراق که در گلزار شهدای کرمان حضور دارد، می‌گوید: زدن موکب در سالروز شهادت حاج‌قاسم سلیمانی کمترین تشکر از این انسان عزیز و بزرگوار است و شهید حاج‌قاسم دین زیادی به گردن مردم عراق و جهان اسلام دارند.

 فت فتو_ کرمان؛ محبوبه سعیدی: در فاصله دو روز مانده به سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی در گلزار بین‌المللی شهدای کرمان حال و هوای عجیبی بر پا است، با وجود سرمای شدید اما مردم از استان‌های دیگر و برخی از کشورها برای ادای احترام به حاج‌قاسم سلیمانی در گلزار حضور دارند.

در حال قدم‌زدن در گلزار بین‌المللی شهدا کرمان بودم که با موکب جوانان عراقی به نام «موکب القائد الشهید ابومهدی المهندس» روبه رو شدم و به گفت‌وگو با جوانان حاضر در این موکب پرداختم.

تشکر از حاج‌قاسم برای بیرون راندن داعش

سجاد عماد مرآت می‌گوید : ما از بغداد به کرمان آمده‌ایم و علت حضور ما در کرمان و برپایی موکب در گلزار شهدای کرمان تشکر از شهید حاج‌قاسم سلیمانی به خاطر زحمات زیادی که در زمان حمله داعش به کشور عراق و خروج آنها از کشورشان کشیده است و همین‌که از حرمین امامین دفاع کردند تا آسیبی به این حرمین وارد نشود. ، بوده است.

وی عنوان می‌کند: خون حاج‌قاسم و ابومهدی المهندس یکی است و خدا شاهد است عراقی‌ها بیشتر برای حاج‌قاسم ناراحت شدند زیرا حاج‌قاسم مهمان آنها بوده که به دست آمریکایی‌های جنایتکار به شهادت رسید.

شهروند عراقی بیان کرد: ما هرکاری که برای مردم ایران و‌ کشور ایران انجام دهیم، باز هم نمی‌توانیم زحمات حاج‌قاسم سلیمانی را جبران کنیم.

سجاد عماد مرآت تصریح می‌کند: مردم عراق همیشه در کنار مردم ایران و‌ همه جبهه مقاومت مانند یمن، سوریه، فلسطین و و دیگر کشورهای مقاومت هستند. ان‌شاءالله حتما انتقام حاج‌قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همه شهدا را خواهیم گرفت.

وی می‌گوید: به ایران هفت‌بار سفر کرده‌ام ،اما برای اولین‌بار است که به کرمان آمده‌ام و زمانی که چشمم به مزار شهید سلیمانی افتاد اشک‌هایم سرازیر شد.

موکب‌دار عراقی اضافه می‌کند: مردم ایران، مهمان‌نواز هستند و از مردم ایران بابت استقبال خوب‌شان تشکر می‌کنم. سال‌های آینده هم با تعداد بیشتری از جوانان عراقی به ایران و کرمان سفر خواهیم کرد و موکب برپا می‌کنیم.

 سجاد عماد مرآت با اشاره به اینکه ملت ایران و عراق با یکدیگر متحد هستند، ادامه داد: پیام من به آمریکا، رژیم صهیونسیتی و دشمنان دو‌ ملت ایران و عراق و‌ جهان اسلام این است به خدا، به خدا، به خدا انتقام شهادت حاج‌قاسم و ابومهدی المهندس را خواهیم گرفت.

برپایی موکب کمترین کار برای تشکر از این انسان عزیز است

حسین حسن عبدالله یکی دیگر از شهروندان عراقی می‌ید: زدن موکب در سالروز شهادت حاج‌قاسم سلیمانی کمترین تشکر از این انسان عزیز و بزرگوار است و شهید حاج‌قاسم دین زیادی به گردن مردم عراق و جهان اسلام دارند.

وی بیان می‌کند: اولین‌بار است که به ایران و کرمان سفر کرده‌ام و در عراق در سالروز شهادت حاج‌قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس هم موکب برپا می شود.

این شهروند عراقی خاطرنشان می‌کند: زمانی که سر مزار حاج‌قاسم آمدم احساس حسرت برای فقدان ایشان داشتم.

ملت ایران و عراق برادرند

وی عنوان می‌کند با کمک‌هایی که حاج‌قاسم سلیمانی کرد و همچنین با فتوای آیت‌الله سید علی سیستانی و پیوستن جوانان عراقی به حاج‌قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس موجب شد که عراق از دست داعشی‌های تکفیری نجات یابد و ما از آنها تشکر می‌کنیم.

 حسین حسن عبدالله تأکید می‌کند: ملت ایران و عراق یک ملت واحد هستند و دشمنان نمی‌توانند بین این دو‌ ملت اختلاف بیندازند زیرا آنها با یکدیگر برادر هستند.

پایان پیام/۸۰۰۱۸/ب





جان‌فدا| موکب‌دار عراقی: شهید «حاج‌قاسم» دین زیادی گردن مردم عراق و جهان اسلام دارد/ انتقام خون سردار را می‌گیریم

منبع: فــارس
? جان‌فدا| موکب‌دار عراقی: شهید «حاج‌قاسم» دین زیادی گردن مردم عراق و جهان اسلام دارد/ انتقام خون سردار را می‌گیریم