جان‌فدا| حضور روزانه بیش از ۲۰ هزار نفر زائر در گلزار شهدای کرمان/برگزاری سالگرد «شهید پورجعفری» روز پنج‌شنبه

مدیر گلزار بین‌المللی شهدای کرمان گفت: در ایام سالگرد حاج‌قاسم روزانه به‌طور میانگین میزبان ۲۰ هزار نفر زائر در گلزار شهدا هستیم.  مدیر گلزار بین‌المللی  شهدای کرمان در گفت‌و‌گو با فت فتو در کرمان با اشاره به حضور زوار در گلزار شهدای کرمان اظهار داشت: در مواقع عادی میانگین حضور زوار در گلزار شهدای کرمان دو […]


مدیر گلزار بین‌المللی شهدای کرمان گفت: در ایام سالگرد حاج‌قاسم روزانه به‌طور میانگین میزبان ۲۰ هزار نفر زائر در گلزار شهدا هستیم.

 مدیر گلزار بین‌المللی  شهدای کرمان در گفت‌و‌گو با فت فتو در کرمان با اشاره به حضور زوار در گلزار شهدای کرمان اظهار داشت: در مواقع عادی میانگین حضور زوار در گلزار شهدای کرمان دو هزار نفر است و پنج‌شنبه و جمعه‌ها آمار بالاتر است.  اما در ایام سالگرد حاج‌قاسم روزانه به‌طور میانگین میزبان ۲۰ هزار نفر زائر در گلزار شهدا هستیم.

محمدرضا حسنی‌سعدی بیان کرد: بیشترین زائر خارجی که در ایام سالگرد حاج‌قاسم در گلزار بین‌المللی کرمان تا کنون حضور یافته‌اند از کشور پاکستان و در رده بعدی از کشور عراق هستند.

 مدیر گلزار  بین‌المللی  شهدای کرمان اضافه کرد: در طول دو سال و نیم گذشته از ۷۰ کشور به زیارت حاج‌قاسم آمده‌اند.

وی افزود: به لطف خدا در سه ماه گذشته طرح ترافیک، خیابان‌کشی، انشعاب آب، طراحی و آماده‌سازی برای اجرای مخزن جدید آب، افزایش قدرت برق، ساخت سرویس بهداشتی توسط میراث فرهنگی و دیگر کارها در گلزار شهدا توسط دستگاه‌های مربوطه انجام شده است.

مدیر گلزار بین‌المللی  شهدای کرمان گفت:عمده مشکل ما در گلزار این است که زائر در نزدیک‌ترین محل به گلزار اسکان می‌خواهد، ما این امکانات را نداریم. باید مسؤولان یک اسکان موقت در خور شأن زائران به کمک شهرداری در حومه گلزار شهدا راه‌اندازی کنند.

وی یادآور شد: روز پنج‌شنبه ۱۵دی از ساعت ۱۵تا ۱۷ مراسم سومین سالگرد سردار شهید پورجعفری توسط خانواده این شهید بزرگوار در گلزار شهدا برگزار می‌شود و سخنران این مراسم سردار معروفی معاون هماهنگ‌کننده بسیج مستضعفان است.

 پایان پیام/۸۰۰۱۸/ب





جان‌فدا| حضور روزانه بیش از ۲۰ هزار نفر زائر در گلزار شهدای کرمان/برگزاری سالگرد «شهید پورجعفری» روز پنج‌شنبه

منبع: فــارس
? جان‌فدا| حضور روزانه بیش از ۲۰ هزار نفر زائر در گلزار شهدای کرمان/برگزاری سالگرد «شهید پورجعفری» روز پنج‌شنبه