جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع: شهدای روحانی کمال را در شهادت جستجو کردند

کرمان – فت فتو – جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: شهدای روحانی علم را برای کمال و نهایت کمال را در شهادت جستجو کردند. به گزارش خبرنگار فت فتو، حجت الاسلام علی شیرازی روز پنجشنبه در اجلاسیه شهدای روحانی مدافع حرم افزود: روحانیت چهار هزار شهید دارد که یک هزار […]

کرمان – فت فتو – جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: شهدای روحانی علم را برای کمال و نهایت کمال را در شهادت جستجو کردند.

به گزارش خبرنگار فت فتو، حجت الاسلام علی شیرازی روز پنجشنبه در اجلاسیه شهدای روحانی مدافع حرم افزود: روحانیت چهار هزار شهید دارد که یک هزار و ۲۲۲ شهید مسئول و فرمانده، ۲۲ شهید فرمانده لشکر و تیپ، ۵۰ نفر مسئول تبلیغات و معاونت فرهنگی و ۳۹ شهید روحانی مدافع حرم و هزاران رزمنده و جانباز و آزاده بوده اند.

وی بیان کرد: روحانیت همواره علم و عمل را با هم آمیخته تا ملت ایران زیباتر از همیشه معتقد به الگوهایی باشد که در میدان عمل مجاهدانه و شهادت طلبانه زیباتر از میدان علم آموزی عمل می کنند.

جانشین رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به ویژگی عاشق شهادت بودن مدافعان حرم ادامه داد: شهدای روحانی مدافع حرم برخی در حد اجتهاد بودند و طلبه معمولی نبودند و برخی رزمندگان در جبهه سوریه استاد درس خارج بودند و علم را برای دفاع از دین آموختند و در هر رتبه هدف دفاع از دین و ارزش ها بوده است.

حجت‌الاسلام شیرازی با اشاره به ۲ ویژگی مهاجر بودن و هدایت، شهدای روحانی مدافع حرم اظهار داشت: همه شهدای روحانی مدافع حرم، مهاجر الی الله و مجاهد فرهنگی و نظامی بودند و گام برداشتن در مسیر جهاد روز به روز مقام عرفانی، معرفتی و الهی آنان را بالا برد و در مسیر هدایت رشد کردند و به مقام دوستی ویژه با خدا رسیدند.   

وی بیان کرد: به قول سپهبد شهید سلیمانی تا فردی شهید نباشد، شهید نمی شود، انسان تا به رتبه بالای مقام اولیای الهی نرسد شهید نمی شود و شهید روحانی مدافع حرم به این مقام رسیدند.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: شهدای روحانی مدافع حرم برای شهادت لحظه شماری می کردند.

وی تصریح کرد: شهید مدافع حرم هم شهید و هم حرم اولیا و حریم اسلام است و رهبر بزرگ انقلاب اسلامی فرمودند ارزش شهید مدافعان حرم متفاوت از شهید دوران جنگ و مزد آن ۲ برابر شهدای جنگ است، زیرا این شهدا التماس می کردند تا به سوریه بروند، بجنگند و شهید شوند.

اجلاسیه شهدای روحانی مدافع حرم با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار کرمان، جمعی از مسئولان لشکری و کشوری و خانواده روحانی شهدای مدافع حرم در مصلی امام‌ علی (ع) شهر کرمان برگزار شد.

همچنین در این اجلاس از مجموعه موشن و کمیک موشن “حاج قاسم که من می شناسم” که به همت مرکز تولید و نشر انقلاب اسلامی سازمان فضای مجازی بسیج استان کرمان تولید شده بود، رونمایی شد.




جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع: شهدای روحانی کمال را در شهادت جستجو کردند

منبع: ایرنـا
? جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع: شهدای روحانی کمال را در شهادت جستجو کردند