جانبازی دیگر به خیل شهدا پیوست+ تصاویر

پیکر جانباز شهید غلامرضا سیدی امروز بر دستان مردم کرمان تشییع شد و در گلزار شهدای کرمان آرام گرفت. پیکر جانباز ۷۰ درصد سرهنگ پاسدار شهید غلامرضا سیدی (حمزه)، از رزمندگان دوران دفاع مقدس امروز بر دستان مردم کرمان تشییع شد. شهید غلامرضا سیدی سال ۱۳۴۳ در جیرفت به دنیا آمد و  از سال ۵۹ […]

پیکر جانباز شهید غلامرضا سیدی امروز بر دستان مردم کرمان تشییع شد و در گلزار شهدای کرمان آرام گرفت.

پیکر جانباز ۷۰ درصد سرهنگ پاسدار شهید غلامرضا سیدی (حمزه)، از رزمندگان دوران دفاع مقدس امروز بر دستان مردم کرمان تشییع شد.

شهید غلامرضا سیدی سال ۱۳۴۳ در جیرفت به دنیا آمد و  از سال ۵۹ در جنگ و در اکثر عملیات‌ها شرکت داشت. این شهید بیش از ۱۲ بار در جبهه های جنگ مجروح شد.

شهید سیدی در عملیات والفجر۸ در بمباران شیمیایی سنگر اطلاعات لشکر۴۱ ثارالله، همراه با دوستانش شیمیایی شد و پس از تحمل ۳۷ سال درد و رنج و زخم‌های شیمیایی که کشید و در همین مسیر چشمانش را نیز از دست داد، در ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ به درجه رفیع شهادت نائل شد.

 شهید سیدی ۳ فرزند، ۲ پسر و یک دختر دارد. 

امروز پس از قرائت نماز میت به امامت حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان در حسینیه ثارالله شهر کرمان، پیکر این شهید به سمت گلزار شهدای کرمان تشییع شد.

شهید غلامرضا سیدی از سن ۱۶ سالگی همراه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در جنگ حضور داشت.

پیکر این شهید امروز از حسینیه ثارالله به سمت گلزار بین المللی شهدای کرمان تشییع شد. 

جانباز شهد سیدی

جانباز شهد سیدی

جانباز شهد سیدی

سرتیپ دوم پاسدارحسین معروفی فرمانده سپاه ثاراللـه استان کرمان و عـلــی عــرب پـــور نمایندگی، ولی فقیـه در سپاه ثاراللـه استان کرمان  طی پیامی شـهادت جانبــاز۷۰ درصــد مجــاهد پاســدار غلامرضــا سیـــدی را  تسلیــت گفتند. متن این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَ ما بَدَّلوا تَبدیلًا»

شهید عزیز مجاهد پاسدار، غلامرضاسیدی (حمزه) اسوه بارز صبر و استقامت در راه دفاع از اسلام و انقلاب و ولایت فقیه بود که ۳۷ سال مدال پرافتخار جانبازی (از جانبازان عملیات غرور آفرین والفجر ۸) را بر سینه حفظ کرد و در این راه جانانه و با افتخار به مقام شهادت نائل شد.

اینجانبان شهادت این شهید والامقام را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، آحاد مردم شریف استان، به ویژه همرزمان گرامی آن مجاهد خستگی ناپذیر، پیشکسوتان جهاد و شهادت و پاسداران غیور سپاه ثارالله استان کرمان و خاصه خانواده آن شهید سرافراز، تبریک و تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند رحمان و رحیم برای آن شهید سعید غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

خداوند توفیق حفظ و تداوم مشی و مرام جهادی را به همه پیشکسوتان و خدمتگزار نظام اسلامی عنایت فرماید.

جانباز شهد سیدی

جانباز شهد سیدی

پیکر جانباز شهید سیدی در میان همرزمانش در گلزار بین المللی  شهدای کرمان آرام  گرفت. 

شهید سیدی

شهید سیدی

فت فتو کرمان کرمان




جانبازی دیگر به خیل شهدا پیوست+ تصاویر

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? جانبازی دیگر به خیل شهدا پیوست+ تصاویر