جانبازان شهیدان زنده و سندهای افتخار انقلاب اسلامی هستند

جانبازان، قهرمانان واقعی و سند افتخار انقلاب و نظام مقدس اسلامی هستند و با تأسی از جانباز دشت کربلا، حضرت اباالفضل العباس(ع) نزد ملت سربلند ایران اسلامی، به الگوی ماندگار صبر و ایثار تبدیل شده‌اند. جانبازان، قهرمانان واقعی و سند افتخار انقلاب و نظام مقدس اسلامی هستند و همچون نگینی درخشان بر پهنه آسمان این […]

جانبازان، قهرمانان واقعی و سند افتخار انقلاب و نظام مقدس اسلامی هستند و با تأسی از جانباز دشت کربلا، حضرت اباالفضل العباس(ع) نزد ملت سربلند ایران اسلامی، به الگوی ماندگار صبر و ایثار تبدیل شده‌اند.

جانبازان، قهرمانان واقعی و سند افتخار انقلاب و نظام مقدس اسلامی هستند و همچون نگینی درخشان بر پهنه آسمان این سرزمین می‌درخشند و با تأسی از جانباز دشت کربلا، حضرت اباالفضل العباس(ع) نزد ملت سربلند ایران اسلامی، به الگوی ماندگار صبر و ایثار تبدیل شده‌اند.

به گزارش فت فتواز کرمان :سرهنگ پاسدار اکبرکردی فرمانده سپاه زرند با تبریک اعیاد بزرگ شعبانیه،خصوصا ولادت با سعادت حضرت امام حسین (علیه السلام ) وروز پاسدار.ولادت حضرت  اباالفضل (علیه السلام ) وروز جانباز،ولادت سیدالساجدین امام زین العابدین گفت : جانبازان، قهرمانان واقعی و سند افتخار انقلاب و نظام مقدس اسلامی هستند و همچون نگینی درخشان بر پهنه آسمان این سرزمین می‌درخشند و با تأسی از جانباز دشت کربلا، حضرت اباالفضل العباس (علیه السلام )  نزد ملت سربلند ایران اسلامی، به الگوی ماندگار صبر و ایثار تبدیل شده‌اند. جانبازان، انسان‌هایی هستند که در سخت‌ترین دوران کشور شرف، شجاعت و تعهد خود را ثابت کردند. ما به جانبازان، به عنوان شهیدان زنده انقلاب اسلامی افتخار می‌کنیم.

 

وی افزود : امروز ترس ابرقدرت‌ها از فرهنگ ایثار و شهادت است و دست به هر نیرنگی می‌زنند تا مردم را از این انقلاب دور کنند. در چنین شرایطی، وظیفه ما سنگین‌تر می شود تا بیشتر از گذشته پای انقلاب بمانیم و صحنه را ترک نکنیم.

فرمانده سپاه زرند، جانبازان  را سند زنده حقانیت انقلاب اسلامی در برابر دشمنان کشور عنوان نمودوافزود:عزت مسلمانان، امنیت و آسایش کنونی در کشور مرهون فداکاری‌های شهیدان، جانبازان، بسیجیان و مدافعان امنیت است و اگر این بزرگمردان نبودند فساد جامعه را در برگرفته بود و دشمنان به اهداف شوم خود می‌رسیدند. و  بایستی حماسه ها، رشادتها و مقاومت های خستگی ناپذیر این حامیان راستین انقلاب اسلامی به درستی ارج نهاده شود.  

وی در پایان سخنان خود ،با تاکید برخدمت رسانی به خانواده ایثارگران گفت: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران به عنوان میراث دار و ولی نعمت این نظام هستند و در خدمات رسانی به این عزیزان نبایستی از هیچ کوشش و تلاشی دریغ کرد گفت: خانواده های شهدا و ایثارگر چشم و چراغ انقلابند.




جانبازان شهیدان زنده و سندهای افتخار انقلاب اسلامی هستند

منبع: خــبرگزاری بســیج
? جانبازان شهیدان زنده و سندهای افتخار انقلاب اسلامی هستند