جانبازان اسوه ایثار صبر و فداکاری

بیش از ۱۹ هزار جانباز دفاع مقدس در استان کرمان علم ایثار و استقامت را به دوش می‌کشند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما کرمان ؛ با وقوع جنگ تحمیلی و مردان مردی از سراسر ایران اسلامی برای دفاع از خاک و ناموس و ارزش های انسانی انقلاب خویش پا به جبهه های نبرد گذاشتند. […]

بیش از ۱۹ هزار جانباز دفاع مقدس در استان کرمان علم ایثار و استقامت را به دوش می‌کشند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما کرمان ؛ با وقوع جنگ تحمیلی و مردان مردی از سراسر ایران اسلامی برای دفاع از خاک و ناموس و ارزش های انسانی انقلاب خویش پا به جبهه های نبرد گذاشتند.

از میان این بزرگمردان عده ای با فدا کردن جان خویش به فیض بزرگ شهادت نائل شدند و عده ای نیز با تقدیم چشم و دست و  پا و فدا کردن سلامت و زیبایی و جوانی خود به عنوان پرافتخار جانباز  ملقب شدند .

به گفته مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران  در استان کرمان نیز بیش از  ۱۹ هزار نفر در کاروان افتخار و جانبازی برای کشور عضو هستند که از این تعداد  ۹ هزار نفر جانباز شیمیایی هستند و ۱۰ هزار و  ۶۸۸ نفر  جانباز قطع عضو هستند.

هرساله همزمان با چهارم شهبان المعظم سالروز میلاد بزرگ جانباز کربلا حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام فرصتی پیش می آید برای تجلیل و بزرگداشت اقیانوس ایثار و استقامت و صبر جانبازان ؛ به همین مناسبت هادیخانی در گزارشی به بیان جلوه هایی از  فداکاری جانبازان و همسران و مادران آنان پرداخته است:

کد ویدیو

 




جانبازان اسوه ایثار صبر و فداکاری

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? جانبازان اسوه ایثار صبر و فداکاری