جامعه خیرین مدرسه ساز، به عنوان جامعه مستقل نقش بی بدیل در آموزش و پرورش ایفا کرد

فت فتو/کرمان وزیر آموزش و پرورش گفت: جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به عنوان یک جامعه قدیمی و مستقل نقش بی بدیلی در آموزش و پرورش قبل و بعد از انقلاب داشته اند و دست عطا احمدی (پدر مدرسه ساز ایران) را می بوسم. یوسف نوری عصر امروز ۱۴ دی ماه در آئین تجلیل از […]

فت فتو/کرمان وزیر آموزش و پرورش گفت: جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به عنوان یک جامعه قدیمی و مستقل نقش بی بدیلی در آموزش و پرورش قبل و بعد از انقلاب داشته اند و دست عطا احمدی (پدر مدرسه ساز ایران) را می بوسم.

یوسف نوری عصر امروز ۱۴ دی ماه در آئین تجلیل از خیرین و فعالان اقتصادی مدرسه ساز استان کرمان گفت: اگر مجمع خیرین نبود ما در آموزش و پرورش مشکلات زیادی داشتیم و جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به عنوان یک جامعه قدیمی و مستقل نقش بی بدیلی در آموزش و پرورش قبل و بعد از انقلاب داشته اند و دست عطا احمدی (پدر مدرسه ساز ایران) را می بوسم.

وی خیرین را انسان های متمدنی که از معدن خیر کثیر بهره برده اند، دانست و در ادامه سخنانش اظهار کرد: اعتقاد داریم که ۷ هزار هنرستان کشور که حدود ۹۰۰ مورد آن غیردولتی هستند باید از هنرستان مصرف به هنرستان تولید تبدیل شوند.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: در برنامه ششم توسعه باید ۵۰ درصد دانش آموزان ما در رشته های کاردانش و فنی و حرفه ای تحصیل می کردند و اکنون حدود ۳۵ درصد هستند که باید این خلاء را پر کنیم.

انتهای پیام




جامعه خیرین مدرسه ساز، به عنوان جامعه مستقل نقش بی بدیل در آموزش و پرورش ایفا کرد

منبع: ایـسنا
? جامعه خیرین مدرسه ساز، به عنوان جامعه مستقل نقش بی بدیل در آموزش و پرورش ایفا کرد