جاده راور – بهاباد تا اطلاع ثانوی بسته شد

بر اثر جاری شدن سیلاب؛ معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: جاده راور – بهاباد بر اثر جاری شدن سیلاب و تخریب پل از کیلومتر هفت بسته شده و این مسیر تا اطلاع ثانوی بسته است. به کزارش نذیر کرمان، سید حمزه روح الامینی افزود: مسافران تا […]


بر اثر جاری شدن سیلاب؛




معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: جاده راور – بهاباد بر اثر جاری شدن سیلاب و تخریب پل از کیلومتر هفت بسته شده و این مسیر تا اطلاع ثانوی بسته است.




به کزارش نذیر کرمان، سید حمزه روح الامینی افزود: مسافران تا بازگشایی این جاده از مسیر جایگزین بهاباد – کوهبان – راور استفاده کنند.

وی اظهار کرد: از عصر امروز بارندگی ها شدید شد و کیلومتر هشت جاده راور – دیهوک به علت جاری شدن سیلاب خیلی شدید مسدود اعلام شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان اضافه کرد: جاده اصلی راور – دیهوک نیز دقایقی پیش با تلاش راهداران و فروکش کردن آب بازگشایی شد و اکنون تردد جریان دارد.

وی درخواست کرد کسانی که تردد ضروری ندارند حتما تا اطلاع ثانوی سفر خود را به تعویق بیندازند و در این خصوص به احتمال فراوان شدت بارندگی‌ها تا فردا ادامه دارد.

روح الامینی با بیان اینکه همکاران راهداری به صورت ۲۴ ساعته در جاده های برون شهری استان کرمان حضور دارند افزود: مردم درصورت داشتن مسافرت واجب، وضعیت راه‌ها را پیش از تردد در جاده ها از طریق سامانه ۱۴۱ بررسی کنند.

شهرستان راور در فاصله ۱۶۰ کیلومتری شمال مرکز استان کرمان قرار گرفته است.



انتهای پیام/





نرم افزار موبایل نذیر کرمان

نرم افزار موبایل نذیر کرمان

نرم افزار موبایل نذیر کرمان


تلگرام خبر





جاده راور – بهاباد تا اطلاع ثانوی بسته شد

منبع: ایـلنا
? جاده راور – بهاباد تا اطلاع ثانوی بسته شد