ثبت ۱۱ زلزله در استان کرمان/خشت با زلزله ۴.۴ و بندر چارک با زلزله ۴ لرزیدند

در هفته گذشته استان کرمان با زلزله‌هایی از بزرگای ۲.۷ تا ۳.۸ لرزید و خشت استان فارس نیز زلزله ۴.۴ را تجربه کرد. به گزارش فت فتو، خشت استان فارس زلزله‌ای به بزرگای ۴.۴ و بندر چارک استان هرمزگان با زمین‌لرزه‌ای به بزرگای چهار لرزیدند. علاوه بر آن در استان کرمان زلزله‌های ۳.۴ در کوهبنان،  ۳.۳ […]

در هفته گذشته استان کرمان با زلزله‌هایی از بزرگای ۲.۷ تا ۳.۸ لرزید و خشت استان فارس نیز زلزله ۴.۴ را تجربه کرد.

به گزارش فت فتو، خشت استان فارس زلزله‌ای به بزرگای ۴.۴ و بندر چارک استان هرمزگان با زمین‌لرزه‌ای به بزرگای چهار لرزیدند.

علاوه بر آن در استان کرمان زلزله‌های ۳.۴ در کوهبنان،  ۳.۳ در بلوک، ۳.۸ در هجدک، ۳.۸ در محمد آباد ریگان و سه در نجف شهر رخ داد. زلزله‌های ۲.۷ کوهبنان، ۲.۹ هجدک، ۲.۷ شهداد، ۲.۹ چترود، ۲.۷ راور و ۲.۸ یزدان‌شهر از دیگر رخدادهای لرزه‌ای این استان است.

جزئیات زمین‌لرزه‌های هفته گذشته به این شرح است: 

شنبه ۲۲ مرداد

در شهداد استان کرمان زلزله ۲.۷، گرمسار استان سمنان زلزله ۲.۸، راور استان کرمان زلزله ۲.۷، چترود استان کرمان زلزله ۲.۹ به ثبت رسید.

یکشنبه ۲۳ مرداد

در کوهبنان استان کرمان زلزله ۲.۷ و هجدک استان کرمان زلزله ۲.۹ گزارش شد.

دوشنبه ۲۴ مرداد

کوهبنان زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۳.۴ در عمق ۱۲ کیلومتری را تجربه کرد که عمق ۱۰ کیلومتری و رو مرکز آن در ۱۵ کیلومتری کوهبنان و ۴۵ کیلومتری کیانشهر استان کرمان و ۴۲ کیلومتری بهاباد استان یزد بوده است.

در کدکن استان خراسان رضوی زلزله ۲.۹ رخ داد.

کنگ استان هرمزگان با زلزله‌ای به بزرگای ۳.۵ در عمق ۹ کیلومتری لرزید و کانون آن در ۳۶ کیلومتری کنگ، ۴۲ کیلومتری بندر لنگه و ۴۳ کیلومتری جزیره تنب بزرگ گزارش شد.

سه شنبه ۲۵ مرداد

خشت استان فارس زلزله‌ای به بزرگای ۴.۴ در عمق ۱۰ کیلومتری را تجربه کرد و کانون این رخداد لرزه‌ای در ۲۶ کیلومتری خشت و ۳۲ کیلومتری کنار تخته استان فارس و ۳۱ کیلومتری وحدتیه استان بوشهر بوده است. زلزله ۲.۹ از دیگر رخدادهای لرزه‌ای این منطقه است.

حسینیه استان خوزستان با زلزله ۲.۷، میانه استان آذربایجان شرقی زلزله ۲.۵ و یزدانشهر استان کرمان زلزله ۲.۸ لرزیدند.

چهارشنبه ۲۶ مرداد

در نور استان مازندران زلزله ۲.۸، باغ ملک استان خوزستان زلزله ۲.۸ رخ داد.

بندر چارک استان هرمزگان با زمین‌لرزه‌ای به بزرگای چهار در عمق ۱۱ کیلومتری لرزید و کانون آن در ۳۳ کیلومتری بندر چارک، ۳۴ کیلومتری جزیره کیش و ۶۰ کیلومتری بندر لنگه بوده است. زلزله ۳.۹ در عمق ۱۵ کیلومتری از دیگر رخدادهای لرزه‌ای این منطقه است.

بلوک استان کرمان زلزله‌ای به بزرگای ۳.۳ در عمق هشت کیلومتری را تجربه کرد و کانون آن در ۲۶ کیلومتری بلوک، ۳۲ کیلومتری فاریاب و ۵۳ کیلومتری عنبرآباد این استان بوده است.

پنجشنبه ۲۷ مرداد

در هجدک استان کرمان زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۳.۸ در عمق هشت کیلومتری به ثبت رسید و کانون آن در ۹ کیلومتری هجدک، ۲۵ کیلومتری چترود و ۳۰ کیلومتری خانوک این استان بوده است.

در شوئیسه استان کردستان زلزله ۲.۵، قصرشیرین استان کرمانشاه زلزله ۲.۶، گزیک استان خراسان جنوبی زلزله ۲.۵، لنده استان کهگیلویه و بویراحمد زلزله ۲.۵، کدکن استان خراسان رضوی زلزله ۲.۵ و سرگز استان هرمزگان زلزله ۲.۹ رخ داد.

در نجف شهر استان کرمان زمین‌لرزه‌ای به بزرگای سه در عمق پنج کیلومتری رخ داد و رومرکز آن در ۴۳ کیلومتری نجف شهر، ۴۴ کیلومتری سیرجان و ۵۲ کیلومتری زید آباد این استان بوده است.

جمعه ۲۸ مرداد

در تخت استان هرمزگان زلزله ۲.۹، شنبه استان بوشهر زلزله ۲.۹، رخ داد.

کدکن استان خراسان رضوی زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۳.۳ در عمق شش کیلومتری را تجربه کرد و کانون آن در ۱۴ کیلومتری کدکن، ۲۶ کیلومتری ریوش و ۳۴ کیلومتری بایک این استان بوده است.

محمدآباد ریگان استان کرمان زلزله‌ای به بزرگای ۳.۸ در عمق ۹ کیلومتری را تجربه کرد و کانون آن در ۲۳ کیلومتری محمدآباد ریگان و ۵۹ کیلومتری فهرج استان کرمان و ۴۸ کیلومتری مسجد حضرت ابوالفضل استان سیستان و بلوچستان گزارش شد.

انتهای پیام




ثبت ۱۱ زلزله در استان کرمان/خشت با زلزله ۴.۴ و بندر چارک با زلزله ۴ لرزیدند

منبع: ایـسنا
? ثبت ۱۱ زلزله در استان کرمان/خشت با زلزله ۴.۴ و بندر چارک با زلزله ۴ لرزیدند