ثبت نام بیش از ٢٣١ هزار خانوارکرمانی در طرح نهضت ملی مسکن

کرمان_مدیرکل راه و شهرسازی شمال استان کرمان گفت: تا کنون بیش از ٢٣١ هزارخانوار در طرح نهضت ملی مسکن در این استان ثبت نام کرده اند. به گزارش نذیر کرمان، رضا حافظی، صبح یکشنبه نوزدهم فروردین با اشاره به روند رو به رشد ثبت نامی های طرح نهضت ملی مسکن در استان کرمان افزود: تا […]

کرمان_مدیرکل راه و شهرسازی شمال استان کرمان گفت: تا کنون بیش از ٢٣١ هزارخانوار در طرح نهضت ملی مسکن در این استان ثبت نام کرده اند.

به گزارش نذیر کرمان، رضا حافظی، صبح یکشنبه نوزدهم فروردین با اشاره به روند رو به رشد ثبت نامی های طرح نهضت ملی مسکن در استان کرمان افزود: تا کنون ۲۳۱ هزار و ۷۵ خانوار در طرح نهضت ملی مسکن در این استان ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۵۸ هزار و ۸۶۳ خانوار تأیید نهایی شده‌اند و برای ۲۰ هزار و ۳۷۵ خانوار افتتاح حساب انجام شده است.

وی بیشترین درصد متقاضی مسکن در شهرهای بالای صد هزار نفر استان کرمان را در ۴ شهر کرمان، سیرجان، رفسنجان و بم اعلام و افزود: تا کنون تعداد ۱۸ هزار و ۲۰۵ خانوار واریز وجه داشته‌اند و از این تعداد ۱۵ هزار و ۲۸۷ مورد به پروژه‌ها تخصیص پیدا کرده است.

مدیرکل راه و شهرسازی شمال استان کرمان گفت: تا به امروز برای ۲۹۰۰ واحد مسکونی پروانه ساخت مالی اخذ شده است و مرحله اسکلت و سقف ۴ هزار و ۸۶۳ واحد مسکونی نیز به پایان رسیده است.

کد خبر ۶۰۷۱۹۲۵




ثبت نام بیش از ٢٣١ هزار خانوارکرمانی در طرح نهضت ملی مسکن

منبع: مــهر
? ثبت نام بیش از ٢٣١ هزار خانوارکرمانی در طرح نهضت ملی مسکن