ثبت بیش از یک میلیون تردد نوروزی در رفسنجان

نذیر کرمان/کرمان فرماندار رفسنجان گفت: در ایام نوروز امسال از اواخر اسفند تا ۱۳ فروردین، بیش از یک میلیون تردد در جاده‌های شهرستان ثبت شد. حسین رضایی ۱۶ فروردین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: محورهای اصلی شامل رفسنجان-باغین، رفسنجان- انار، رفسنجان-زرند، رفسنجان-نوق و رفسنجان-سرچشمه بوده که در مجموع به طور میانگین روزانه ثبت ۳۳ هزار […]

نذیر کرمان/کرمان فرماندار رفسنجان گفت: در ایام نوروز امسال از اواخر اسفند تا ۱۳ فروردین، بیش از یک میلیون تردد در جاده‌های شهرستان ثبت شد.

حسین رضایی ۱۶ فروردین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: محورهای اصلی شامل رفسنجان-باغین، رفسنجان- انار، رفسنجان-زرند، رفسنجان-نوق و رفسنجان-سرچشمه بوده که در مجموع به طور میانگین روزانه ثبت ۳۳ هزار و ۵۶۲ تردد خروجی در این ایام صورت گرفته است.

 وی افزود: تردد ورودی روزانه نیز از این محورها طی ایام نوروز ۳۳ هزار و ۴۹۸ وسیله نقلیه به ثبت رسیده است.

رضایی تصریح کرد: کل وسیله های نقلیه سبک و سنگین که از این محورها تردد داشته‌اند، بیش از یک میلیون وسیله بوده که از این میزان بیش از ۴۴۲ هزار تردد وسیله نقلیه به شهرستان وارد شده و نیز تعداد ۵۲۶ هزار و ۷۴۹ وسیله نقلیه هم از شهرستان خارج شده است.

 فرماندار رفسنجان ادامه داد: در ایام نوروز امسال جاده رفسنجان- باغین نظیر سال های گذشته بیشترین تردد را به خود اختصاص داد و با بیش از ۱۵۴ هزار تردد، بیش از ۴۲ درصد کل ترددهای شهرستان مربوط به این مسیر بود.

وی گفت: مسافران نوروزی برای بازدید از اماکن و ابنیه تاریخی و جاذبه های گردشگری از سراسر کشور از جمله تهران، تبریز، مشهد، یزد، اصفهان، سیستان و بلوچستان و …، شهرستان رفسنجان را انتخاب کردند.

انتهای پیام




ثبت بیش از یک میلیون تردد نوروزی در رفسنجان

منبع: ایـسنا
? ثبت بیش از یک میلیون تردد نوروزی در رفسنجان